Dogovor da će Hrvatska 2014. biti zemlja partner na münhenskome sajmu turizma danas su svojim potpisima zapečatili ministar Veljko Ostojić i direktor sajma f.re.e. Reinhard Pfeiffer. Fiksni trošak aranžmana za hrvatsku stranu iznosi samo 12.000 eura, no Ostojić u toj godini u bavarsko tržište namjerava uložiti čak 400.000 do 500.000 eura.
– Kako bismo što više iskoristili status partnera, planiramo sveobuhvatan nastup koji uključuje prezentacije, studijska putovanja novinara, suradnju s partnerima... Njemačka je naše ključno tržište, a Bavarska nam daje trećinu svih njemačkih noćenja. Cilj nam je i idućih sezona zadržati dvocifreni rast broja gostiju iz Njemačke – kazao je danas ministar Ostojić.
Njemačkih je turista u devet mjeseci bilo čak 13,6 posto više nego lani. Nijemcima su Austrija, Italija i Španjolska top odredišta za ljetni odmor.
– Moramo biti realni, naš turizam zbog veličine im ne može konkurirati, ali najbliže smo toplo more i Hrvatska se mora pozicionirati kao cjelogodišnje odredište, barem za duge vikende – poručuje Ostojić.
>> Wellness i adrenalin ključ su duge sezone
judi moji..sve dok ministri turizma..budu razmisljali ..o..sto vise pinez i turisti u hr..bice..ajme nama..di smo zalutali..