Branko Roglić sa svojim Orbicom nastavlja poslovnu ekspanziju. Stigla je potvrda kako su Orbico Group i Authentic Brands Group potpisali su dugoročno partnerstvo za poticanje Championovog poslovanja diljem EMEA. Znači, kultni sportski brend Champion sada je u vlasništvu Roglićeve grupe.
Kako se kaže u priopćenju, Orbico Grupa i Authentic Brands Group najavili su novo licencno partnerstvo za kultni brend Champion. Ovaj strateški savez postavlja temelje za dugoročnu suradnju koja će otvoriti nove prilike za rast i razvoj za Champion i obje tvrtke diljem EMEA. Champion je u nas itekako poznat sportski brend vezan prije svega za sportske aktivnosti, desetljećima prisutan na ovim prostorima. Putem ugovora s Authenticom, Orbico je sklopio 10-godišnju licencu s mogućnošću produljenja za brend Champion za Europu, Bliski istok i Afriku, a također preuzima pravne osobe i maloprodajne trgovine Champion Europe u regiji EMEA.
Champion Europe, sa sjedištem u Carpiju u Italiji, trenutno posluje u 36 zemalja, zapošljava više od 1300 ljudi i ima više od 90 maloprodajnih objekata diljem regije. Tvrtka planira dodatno proširiti svoju prisutnost diljem Europe u nadolazećim godinama. Orbicu je ovo strateško partnerstvo odskočna daska za širenje poslovanja na sva europska tržišta. Orbico će iskoristiti svoju stručnost i desetljeća iskustva u distribuciji globalnih robnih marki kako bi poboljšao Championovo snažno poslovanje na nekoliko ključnih tržišta. Edward Malky, glavni poslovni direktor Beauty, Style and Salon Professional, u Orbico grupi, rekao je da u grupi poznaju Authentic kroz mnogo godina.
– Ovo partnerstvo označava značajnu prekretnicu za Orbico jer se širimo u kategoriju sportskog stila u većem opsegu. Champion je marka s nevjerojatnim nasljeđem, a mi smo uzbuđeni što možemo koristiti našu stručnosti koja će mu pomoći da postane još jači, zajedno s Authenticom, spremni smo učiniti Champion brendom sportske odjeće za buduće generacije, donoseći njegovo naslijeđe i inovacije većem broju ljudi nego ikad prije, kazao je Henry Stupp, regionalni predsjednik za regiju EMEA i Indiju.
– Od trenutka kada smo kupili brend, Europa je bila središnja točka naše strategije, a Orbico se pokazao kao snažan izbor zahvaljujući njihovoj neusporedivoj stručnosti i dokazanom uspjehu s brendovima svjetske klase. Uvjereni smo da ćemo zajedno podići prisutnost brenda diljem EMEA, nastavljajući njegovu ostavštinu i čineći ga modernim simbolom inovacije i sportskog stila, rekao je Strupp.
Orbico otprije ima suradnju s globalnim tvrkama kao što su P&G, PMI, Kellogg, Coty i drugi. No, posljednjih godina Orbico se strateški usredotočio i uspješno poslovao u kategoriji sportskog stila, postavši ekskluzivni distributer za neke od vodećih marki obuće u srednjoj i istočnoj Europi, a to su Converse, Dr. Martens, Merrell.
Authentic Brands Group (Authentic) je platforma koja povezuje legendarne sportske, lifestyle, zabavne i medijske brendove generirajući više od 32 milijarde dolara u globalnoj godišnjoj maloprodaji. Authenticovi brendovi imaju prisutnost u 150 zemalja, uključujući više od 13.000 samostojećih trgovina i trgovina u trgovinama te 400.000 prodajnih mjesta.
Portfelj brendova Authentic uključuje Shaquille O’Neal, David Beckham, Sports Illustrated, Dr. J, Greg Norman, Neil Lane, Thalia, Marilyn Monroe, Elvis Presley, Muhammad Ali, Reebok, Champion, Brooks Brothers, Barneys New York, Judith Leiber Couture , Ted Baker, Hunter, Vince, Hervé Léger, Frye, Nautica, Juicy Couture, Vince Camuto, Lucky Brand, Aéropostale, Forever 21, Nine West, Sperry, Rockport, Eddie Bauer, Boardriders, Quiksilver, Billabong, Roxy, DC Shoes, RVCA, Spyder, Volcom, Prince, Izod , Van Heusen, Hart Schaffner Marx i Thomasville.
Gospodin uvoznik.