Reakcije modnih agencija

Podijeljeni oko uloge roditelja

23.02.2007.
u 16:05

O prijedlogu izmjena Obiteljskog zakona vlasnici modnih agencija imaju različito mišljenje.

 Neke agencije doista nude "robovlasničke" ugovore, no djecu od toga trebaju štititi roditelji. Oni koji potpisuju takve ugovore očito se ne bave svojom djecom, no to ne znači da brigu o djeci treba prepustiti centrima za socijalni rad  smatra Tihana Harapin Zalepugin, vlasnica modne agencije Talia. Ona drži da svaki roditelj ima pravo usmjeriti dijete i negativno ako je to, kaže Tihana, "njegova karma".

 Važno je da dijete ima smisla i da se želi baviti tim poslom te da se njegovi roditelji s time slažu. Neke se strukture ne bi trebale miješati u te stvari. Hoće li te iste strukture odlučivati tko će ići na koji fakultet, tko na balet ili sportske aktivnosti? Pravo je svakog roditelja da dijete usmjeri pozitivno ili negativno  to je njegova karma i njegov problem, a socijalni bi radnici trebali temeljitije provjeravati drogira li se neko dijete i pije li  objasnila je.  

Drugi se vlasnici agencija slažu s time da prije lansiranja djece na modne piste treba dobro provjeriti je li učinjeno sve za njihovu dobrobit.
 Podržavam prijedlog izmjene zakona jer će to spriječiti roditelje da svoje ambicije ispunjavaju preko djece. Dijete bi trebalo razgovarati i sa socijalnim radnikom i psihologom kako bi se utvrdilo želi li doista nešto raditi, a na taj se način dodatno štite prava djeteta  smatra Tamara Roglić iz agencije Tarol, a novi prijedlog podupire i Hamed Bangoura iz Midikena.

 Pozdravljam svaku inicijativu države za zaštitu djece. Osobno mislim da i dalje sve potječe od obitelji. Ako ona nije sređena, može se dogoditi da djeca budu iskorištena. Kao otac triju djevojčica pazim što potpisujem, a ugovori koje dajem drugima nisu drukčiji od onoga što želim svojoj obitelji  tvrdi Bangoura koji je ipak svjestan toga da dodatna birokracija može usporiti normalan rad agencije.

Ipak, u neke aranžmane s maloljetnim djevojkama ne moraju biti uključeni čak ni roditelji.  Nisam imala slučaj da za maloljetne manekenke ugovor potpisuju roditelji jer moje djevojke uglavnom rade u zemlji i ne idu u inozemstvo  otkriva Tamara Roglić. Kako je moguće da djeca nešto čine bez znanja roditelja?  Djeca tijekom školskih praznika imaju pravo zarađivati na sezonskim poslovima, pa tako i u modnom svijetu  otkrila je vlasnica modne agencije Sandra Vranješ.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije