Ovogodišnji dobitnici priznanja su: iz Slovenije: Sabrina Pečelin, PR menadžer u Porsche Slovenija, Alenka Vidic Praprotnik, upravna direktorica o28 komunikacijske grupe i Blaž Ferenc, direktor korporativnih komunikacija i održivosti u A1 Slovenija i A1 Srbija, iz Velike Britanije: Polly Cziok, izvršna direktorica promjena i inovacija London Borough of Merton i Sophie Brendel, direktorica odjela za publiku, komercijalu i digital u Muzeju Viktorija i Alberta, iz Srbije: Milena Avramović Bjelica, izvršna direktorica i suosnivačica Chapter 4, Jelena Milašinović, komunikacijska menadžerica Beogradske filharmonije, Suzana Miličić, vlasnica Kontakta PR i Andrea Brbaklić, direktorica FromA Consulting Ltd., iz Hrvatske: Robert Škunca, generalni direktor regije Jugoistočne Europe Grayling i Dario Gabrić, voditelj korporativnih komunikacija Erste bank Croatia, iz Bosne i Hercegovine: Nedžad Džudža, voditelj marketinga i komunikacija, ASA Osiguranje d.d. i Latifa Imamović, voditeljica marketinga, Klika, iz Italije: Alicia Matilda Lubrani, glavna direktorica marketinga i direktorica korporativnih komunikacija u zemlji Axpo Italia, iz Crne Gore: Nina Redžepagić, vlasnica PR agencije OR i Slađana Radović, voditeljica marketinga, PR-a i korisničkog iskustva Novi Volvox, iz Sjeverne Makedonije: Ratka Tiricovska, voditeljica odjela marketinga i PR-a Stopanske banke AD Skopje, iz Sjedinjenih Američkih Država: LaShonda L. Eaddy, docent za odnose s javnošću na Sveučilištu Penn State State i Travis Parman, glavni direktor za komunikacije AppHarvest, iz Južne Afrike: Dustin Chick, partner i generalni direktor Razor PR, iz Ukrajine: Sergii Bidenko, direktor Bayka.agency, iz Irana: Mina Nazari, stručnjak za odnose s javnošću i komunikaciju Power Distribution Company, Tabriz, iz Rumunjske: Dana Oancea, predsjednica Foruma za međunarodnu komunikacija, iz Španjolske: Rafa Llopis, voditelj odjela marketinga Revestech te iz Mađarske: Zsófia Balatoni, suosnivačica Uniomedia PR agencije.
PRO PR GLOBE Awards jedini je program nagrađivanja pojedinaca, koji svojim radom doprinose boljoj percepciji pozicioniranja profesije odnosa s javnošću na globalnoj, regionalnoj i lokalnoj razini.
Fokusiran je na jedince a ne na projekte.
Priznanje se dodjeluje u sklopu javno dostupnog pravilnika, bivši dobitnici nominiraju buduće a povjerenstvo, koje uključuje bivše dobitnike ovog priznanja te članove organizacijskog odbora, odlučuje o dobitnicima na temelju podataka prikupljenih nakon postupka nominacije, što uključuje: pregled biografije, medijske objave i druge relevantne javne izvore informacija koje mogu potvrditi vjerodostojnost i stručnost kandidata u procesu nominacije i odabira za PRO PR GLOBE Awards.
Od 2017. godine, PRO PR GLOBE Awards jedini je program dodjele nagrada u kojem pobjednike nominiraju pojedinci članovi četiri svjetske komunikacijske udruge: International Public Relations Association (Međunarodna udruga za odnose s javnošću) - IPRA, International Communication Consulting Organisation (Međunarodna organizacija za komunikacijsko savjetovanje) - ICCO, The Public Relations and Communications Association (Udruga za odnose s javnošću i komunikaciju) - PRCA i Chartered Institute of Public Relations (Ovlašteni institut za odnose s javnošću) - CIPR.
U sklopu PRO PR GLOBE Awards, dodijelit će se tradicionalno i priznanja PRO PR Vision City, PRO PR Vision Manager i Infigo Award za poseban doprinos razvoju upravljanja komunikacijama a dobitnici će biti objavljeni 7.11.2023.