Predsjednik Uprave HŽ Holdinga Zlatko Rogožar i predsjednik HŽ Infrastrukture Branimir Jerneić u pratnji ministra turizma Damira Bajsa i bjelovarsko-bilogorskog župana Miroslava Čačije obišli su bjelovarski željeznički kolodvor i najavili njegovu skorašnju rekonstrukciju.
– Za desetak dana sklopit ćemo ugovor s izvođačem radova, rekonstrukcija kolodvora i perona počinje 22. kolovoza – kaže Rogožar.
Obećanja i rokovi
Iako su uzvanici pažnju željeli zadržati na rekonstrukciji kolodvora, novinare su mnogo više zanimali novi detalji oko dugonajavljivane pruge Gradec – Žabno, a koju Bjelovarčani, s obzirom na to da već deset godina slušaju obećanja o njezinoj izgradnji, u nevjerici od milja zovu pruga zvana čežnja.
– Raspisan je natječaj za gradnju nove dionice Gradec – Sveti Ivan Žabno, a otvaranje kuverti s ciljem izbora najboljeg ponuđača predviđeno je za rujan. Nakon toga će uslijediti zakonski žalbeni rok, pa se još ne može sa sigurnošću odrediti datum početka radova – napominje Rogožar. No, dodaje da je predviđeni rok za izvođenje radova određen na 18 mjeseci. Nestrpljive Bjelovarčane i ostale vezane uz spomenutu prugu umiruje podatkom da je za tu namjenu osigurano 350 milijuna kuna, iz kojih će se, izuzev gradnje 12-kilometarske dionice, financirati i modernizacija kompletne pruge Bjelovar – Zagreb.
Do Zagreba za 50 minuta
Zanimljivo je da je to prva nova pruga koja će se u Hrvatskoj graditi nakon 40 godina. U konačnici, kada svi radovi budu dovršeni, Bjelovarčanima će prometovanje modernom željeznicom omogućiti skraćivanje putovanja do Zagreba sa sadašnjih oko 1,45 sati na oko 50 minuta. Bilo kako bilo, kada se sve zbroji, nakon desetogodišnjeg čekanja, do tog će se trenutka trebati strpjeti barem još dvije godine. Za utjehu iz HŽ-a poručuju da ishod idućih izbora neće utjecati na zacrtanu dinamiku izgradnje pruge.
hvala admine kr---k ostaje kr---k svejedno idu na prežderavanje sa prugom ili bez obečanja samo glavno da ima kr-----e