''Malo ljubaznosti i osmijeha ne bi škodilo" ili "Puštati glazbu i u autobusima" samo su neki od komentara anketiranih korisnika osječkog Gradskog prijevoza putnika. Istraživanje o njihovim uslugama provedeno je već treću godinu zaredom, a "zaradili" su "čvrstu četvorku".
Najveću ocjenu (4,27) GPP je dobio za pokrivenost Osijeka javnim prijevozom. Ispitano je 400 putnika krajem prošlog mjeseca i to na visokofrekventnim gradskim "punktovima". – Utvrđivali smo razinu zadovoljstva putnika poput ljubaznosti zaposlenika, točnosti i pridržavanje rasporeda, urednost i čistoća vozila, ali i zadovoljstvo cijenom usluga – istaknuo je Krunoslav Vukelić, sociolog iz Audea koji je proveo istraživanje.
Višu ocjenu "zaradili" su vozači tramvaja koji su dobili 4,03, dok su vozači autobusa ocijenjeni sa 3,81. Osječani su za urednost i čistoću vozila javnog prijevoza dali 3,94, dok je točnost rasporeda GPP-a "zaradila" 3,97. Bolje ocjene podijelili su umirovljenici od ostalih korisnika. – Rezultati su slični kao i prethodne dvije godine. Zadovoljan sam njima – rekao je Igor Medić, direktor GPP-a te dodao kako ipak postoje neke stvari koje trebaju "malo doraditi". Tako će od iduće godine, kako je najavio, kamere biti postavljene na prednji i stražnji dio vozila. Ugradnja će po vozilu koštati oko 7000 kuna, a poslužit će GPP-u, njihovim korisnicima, ali i policiji u slučaju prometnih nezgoda.
>>Raspudić: HDSSB zapošljava podoban, a ne sposoban kadar