Kao vlasnik četiri najnovija Renaultova automobila, od kojih je posljednji, Renault Master, kupljen nedavno, dopuštam si ovu, na žalost, jedinu mogućnost, da izrazim svoje duboko razočaranje u ovu poznatu i hvaljenu auto kuću. Na obavijest Renaultova ovlaštenog distributera i servisera Zak iz Draganića, gdje sam kupio spomenuti Master, krenuo sam u "Renault-Nissan Hrvatska" po carinsku dokumentaciju za registraciju ovog poslovnog vozila. U nekoliko provjera zajamčeno mi je da me dokumentacija spremno čeka. A onda...
Najprije je djelatnica bila na pauzi. Potom, na nekoliko mojih upita kada ću moći preuzeti dokumentaciju, rečeno mi je da strpljivo čekam. Nakon dva sata strpljiva čekanja do mene su se došetale dvije djevojke i komično-indolentnim glasićem odcvrkutale kako moje dokumentacije nema, nije pripremljena, nešto se zakompliciralo. Okrenule su se i ležerno odšetale. Bez objašnjenja, mogućnosti da se nešto poduzme.
Moram priznati da mi je izvjesno vrijeme trebalo da shvatim što sam upravo čuo. Potom sam, više očajan nego bijesan, napustio zgradu "Renault-Nissan Hrvatska" i krenuo na više od 100 kilometara dug put kući, žaleći za svakom od nekoliko stotina tisuća kuna koje sam toj autokući dao s punim povjerenjem. Posjedujem toliko opće i poslovne kulture pa ću ovu priču završiti ovako: Automobili dolaze i odlaze, a auto kuće opstaju dok ih imaju kome prodavati. Moj izbor nikada više neće biti Renault.
Zdravko Jurinčić, Žakanje