Goranski oldtimer rally koji se ove godine na 30 kilometara dugoj relaciji od Delnica do Novog Vinodolskog danas održao po 19. put u organizaciji Oldtimer cluba \"Delnice 1995\" okupio je oko 130 vozila, automobila i motocikala starijih od 30 godina i više od 150 vozača, suvozača i putnika, kojima ni vrućina niti zapara nisu predstavljali ozbiljniju zapreku.
Nakon službenog početka uz muziciranje Limene glazbe i govore predsjednika kluba Marijana Žagara i delničkog gradonačelnika Ivice Kneževića, rally je počeo počasnim krugom sudionika središtem Delnica, da bi nakon oko pet sati vožnje i stajanja za okrjepu i pokazivanje u Fužinama, Zlobinu, Hreljinu, Križišću, Triblju i Bribiru završio na krajnjem odredištu, u Novom Vinodolskom.
Među legendarnim modelima najzastupljenije su bile VW-ove bube i Citroënovi spačeki no najveću su pozornost izazvali oni najvremešniji. Više od ostalih američki Hupmobile iz 1921. godine u vlasništvu Slovenca Simeona Roliha, koji je proglašen najuređenijim automobilom rally-ja, te Citroënov traction avant iz 1955. godine čiji su vlasnici, Boris i Milka Lenac iz Rijeke proglašeni najsimpatičnijom posadom.
Do nagrada su došli i Nebojša Vukelić iz Ogulina za najuređenijeg motocikla Ardieja iz 1937. godine, te najoriginalnije posade, Dražen i Katica Jakopović iz Varaždina na Hondi 500 iz 1976. godine iz Varaždina i Izidor Toljan za prikoličara BSA 500 iz 1939. godine iz Novog Vinodolskog. Osim iz Hrvatske, ponosni vlasnici oldtimera na rally su došli iz Austrije, Belgije, Italije i Slovenije.