PROMO

Zašto odabrati Global Executive MBA Bečkog sveučilišta ekonomije i poslovanja?

WU Executive Academy
Foto: WU Executive Academy
1/3
25.09.2023.
u 13:50

Važnost i vrijednost MBA programa

Magisterij Global Executive MBA Bečkog sveučilišta ekonomije i poslovanja (WU) jedan je od najprestižnijih magisterija poslovnog upravljanja (MBA) na svijetu i ove je godine ostvario svoj najbolji plasman – trinaesto mjesto – na ljestvici najboljih magisterija poslovnog upravljanja namijenjenih rukovoditeljima QS Executive MBA Ranking. Tako se već petu godinu zaredom našao u društvu 15 najboljih u kategoriji tzv. zajedničkih magisterija koje pruža više različitih ustanova zajedno (Joint Programs). Spomenuta ljestvica smatra se jednom od najutjecajnijih rang-lista magisterija poslovnog upravljanja koju svake godine objavljuje Quacquarelli Symonds (QS), vodeća mreža ustanova koje se bave karijernim razvojem i obrazovanjem.

Barbara Stöttinger, dekanica poslovne škole WU Executive Academy
Foto: WU Executive Academy

Riječ je o doista najboljim magisterijima poslovnog upravljanja za rukovoditelje – barem kada je riječ o njihovim sudionicima“, istaknula je Barbara Stöttinger, dekanica poslovne škole WU Executive Academy. Stephen T. Parente, prodekan poslovne škole Carlson School of Management, dodao je sljedeće: „QS ne uspoređuje zajedničke magisterije sa samostalnima jer su zajednički programi jednostavno drugačiji: internacionalniji su, posebice ako govorimo o sadržaju koji se podučava, nastavnom osoblju i mogućim studijskim posjetima. U vremenima sve veće globalizacije zajednički magisteriji nude upravo one teme i iskustva koji su nužni. Presretni smo zbog ovog sjajnog rezultata.“

O važnosti i vrijednosti magisterija poslovnog upravljanja

Poznata je činjenica da je ulaganje u obrazovanje iznimno vrijedno. Odabir magisterija poslovnog upravljanja može uvećati vaše izglede za zapošljavanje i prihode, te poslužiti kao odskočna daska u vašoj karijeri i profesionalnom razvoju. Zaposlenici preferiraju tvrtke koje ulažu u njihov razvoj jer time povećavaju njihovo zadovoljstvo i unaprjeđuju njihove vještine. Takva usklađenost povećava motivaciju, radnu učinkovitost i konkurentnost, dok zanemarivanje usklađenosti donosi rizik od podučavanja nepotrebnih vještina i može rezultirati odlaskom zaposlenika. Tvrtke bi trebale uskladiti daljnje obrazovanje svojih zaposlenika s organizacijskim ciljevima i interesima pojedinaca jer se samo tako potiče i njeguje uzajamni rast. Takav pristup ne samo da poboljšava zaposlenikovu radnu učinkovitost, već i omogućuje stratešku konkurentnu prednost. Pružanje podrške održivom osposobljavanju gradi razvojni mentalitet i privlači pojedince koji cijene neprestano učenje i potiču provedbu projekata. To su tek neki od razloga zašto bi pojedinci i tvrtke trebale razmotriti prelazak na takav pristup, ističe Konrad Holleis, voditelj obrazovanja za rukovoditelje poslovne škole WU Executive Academy.

Stephen T. Parente, prodekan poslovne škole Carlson School of Management i Konrad Holleis, voditelj obrazovanja za rukovoditelje poslovne škole WU Executive Academy
Foto: WU Executive Academy

Kako osmisliti savršen plan obrazovanja zaposlenika?

Procijenite kompetencije i buduće potrebe: izvršite reviziju zaposleničkih vještina putem anketa ili individualnih razgovora sa zaposlenicima kako biste otkrili njihove trenutne kompetencije i interese. Analizirajte strateške ciljeve, tržišne trendove i tehnologije kako biste odredili buduće potrebe svoje organizacije.

Odredite jasne ciljeve osposobljavanja: postavite specifične, mjerljive, ostvarive i vremenski ograničene obrazovne ciljeve koji su usklađeni s organizacijskim potrebama i poslovnom strategijom; usredotočite se na premošćivanje jaza između vještina koje organizacija treba i vještina koje posjeduju njezini zaposlenici.

Razvijte obrazovni portfelj po mjeri: izradite kurikul prilagođen potrebama pojedinca; uključite različite formate učenja i tehnologije za praktičnu primjenu i pamćenje.

Uključite zaposlenike i osnažite ih: njegujte kulturu cjeloživotnog učenja uključivanjem zaposlenika u planiranje njihova razvoja; stavite naglasak na uzajamnu korist koju pojedinci i organizacija imaju od njihova profesionalnog rasta i razvoja.

Neprestano pratite i unaprjeđujte: redovno ocjenjujte obrazovne inicijative oslanjajući se na ključne pokazatelje uspješnosti i povratne informacije dionika; prilagođujte se po potrebi kako biste osigurali relevantnost i učinkovitost, čak i u razdobljima najveće zauzetosti ili kada dođe do promjene okolnosti.

Bečko sveučilište ekonomije i poslovanja, svjetski predvodnik u područjima akademskog ugleda, karijernog razvoja i raznolikosti

Rang-lista QS Executive MBA Ranking ocjenjuje magisterije u pet osnovnih kategorija: Employer Reputation (Ugled poslodavca), Thought Leadership (Intelektualno predvodništvo), Career Outcomes (Karijerni ishodi), Executive Profiles (Profili rukovoditelja) i Diversity (Raznolikost). Te kategorije dalje se dijele u devet potkategorija. Prema riječima dekanice Stöttinger, magisterij Global Executive MBA prošao je iznimno dobro u kategorijama koje polaznici magisterija smatraju najvažnijima: „Kada govorimo o karijernom razvoju (Graduates Promoted), broju različitih nacionalnosti u istom studijskom programu (Nationalities), te akademskom ugledu (Academic Reputation), Global Executive MBA dobio je najviše ocjene.“

Za više informacija o ovoj temi posjetite stranicu QS Executive MBA Ranking 2023.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije