Nema tu puno mudrosti. Ideja ili je dobra ili je loša. Dobro, možda je treba malo doraditi da bi u konačnici bila dobra, ali u načelu se odmah u startu za neku ideju zna ima li potencijala ili nema. Ako je odgovor da, treba vidjeti je li izvediva ili nije. Ponovno, ako je odgovor da, treba je provesti u djelo. I to je ukratko to. To su tri koraka od ideje do realizacije. Međutim, zašto onda ta tri koraka u Zagrebu traju godinama?
Priča ide ovako. Građani imaju neku ideju koja može poboljšati njihov život u zgradi, kvartu, četvrti... Pokrenu inicijativu i onda slijedi – čekanje. Tako su ovog tjedna građani na Jarunu dobili park za pse. Vrijeme čekanja: prava sitnica. Samo godinu dana. Nešto više “staža” u čekanju skupili su pak građani sa Savice. Tamo su prepirke o uvođenju sustava naplate parkiranja trajale dvije godine, a prošlog je tjedna konačno uveden. Do tri godine došli su pak stanari Hercegovačke i Bosanske ulice. Kroz te dvije ulice u Gradskoj četvrti Gornji grad-Medveščak ZET je uveo autobusne linije, i to tri godine nakon pokretanja inicijative.
Bilo bi nepošteno reći da nema inicijativa koje su “odmah” realizirane, no treba otvoreno reći da postoji jako puno primjera koji itekako ruše prosjek Gradu kada je u pitanju suradnja s građanima. Najveći je problem to vječno čekanje i to što nitko ne zna što se zapravo čeka. Ako ideja koju građani iniciraju nije dobra ili nije izvediva, to im treba objasniti te pokušati naći drugo rješenje. Ako je treba doraditi, to se isto može učiniti. No, ako je ideja dobra i ako nema nikakvih prepreka da se ona realizira, onda je čekanje isključivo pokazivanje neozbiljnosti prema građanima. Iako su oni zadovoljni kada dobiju traženo, ako se na to čekalo godinama, onda se ne mogu ne zapitati: “A što se čekalo do sada?” Posebice ako je mogući odgovor predizborna kampanja... Nepotrebna igra živaca zbog koje su građani nezadovoljni, a Grad gubi kredibilitet i povjerenje građana.•
Posebice ako je mogući odgovor predizborna kampanja... :::::::::::::::::::::::::::::: Ništa tu nije "posebice" - jednostavno je pronaći datume u "pisarnici" kad su prijedlozi dostavljeni te kad su "realizirani". ______________ I tako se jasno vidi tko ne želi napredak i tko napredak koristi u političke svrhe samooglašavanja. ________________ Malo novog asfalta, malo novo pofarbanih "zebri", malo "popusta" na vožnju javnim prijevozom i evo novog mandata. _____________ Na žalost, novinari su ti koji u stvarnosit obmanjuju birače, jer ne žele iznositi činjenice na jasan način, već ih "zamataju u celofan" pa čitatelji ne vide stvarno stanje "na terenu" pa "misle" kako je sve što "grad" napravi zasluga "gradske uprave" i sretni su što ih je "gradska uprava" poslušala po principu: bolje ikad nego nikad.