Novi Zagreb

Nema više crne točke - grade se nove stanice na Aveniji Dubrovnik

stanica
14.04.2011.
u 22:30

Za izgradnju novih perona u Novom Zagrebu predviđeno je 3,8 milijuna kuna, za Lučko izdvojeno 350 tisuća

Prijelazi ispod podvožnjaka mosta Mladosti u Novom Zagrebu te prijelazi preko šest prometnih trakova Avenije Dubrovnik za stanovnike Utrina dugo su bili noćna mora. Međutim, od ljeta (vjerojatno u srpnju, nap.a.) tramvajske se stanice pod mostom ukidaju te se grade suvremena stajališta na sjeveroistoku stanice na samoj aveniji Dubrovnik, za što je osigurano 3,8 milijuna kuna.

Novi peroni i okretišta

Izgradit će se novi peroni, a oni na kojima se zaustavljao tramvaj broj 14 bit će srušeni i izmješteni. Novi peron za liniju 14 gradit će se nešto sjevernije na zelenoj površini u gradskom vlasništvu, a bit će potrebno prilagoditi i obnoviti preticajni kolosijek. Na mjestu na kojem se prije nalazilo stajalište tramvaja broj 14 gradit će se peroni za 'sedmicu' i 'šesticu'.

Tu odluku donio je Grad na osnovi brojnih pritužbi Vijeća gradske četvrti Novi Zagreb koje je inzistiralo da se tramvaji broj 6 i 7 zaustavljaju tek nakon skretanja u Aveniju Dubrovnik, stotinjak metara dalje.

Iz Ureda za promet poručili su kako je takva izmjena potrebna kako putnici ne bi orali prelaziti preko tri prometnice, što smatraju opravdanim sigurnosnim zahtjevom.

Tako će već ovo ljeto djelomično biti uklonjena nepregledna "crna točka" na sjevernom prijelazu Avenije Dubrovnik prema Zapruđu, koju već godinama redovito nadzire policija kako bi preventivno djelovala na vozače koji velikom brzinom ulaze u zavoj.

Nadstrešnice u Lučkom

Iz gradskog ureda zamolili su građane za strpljenje tijekom radova, prije svega na pruzi, jer će doći do zastoja u prometu na toj trasi. Napominju kako će se radovi većinom izvoditi tijekom noći, čime će zastoji u prometu biti smanjeni na minimum.

Novo prometno rješenje za javni prijevoz očekuje i naselje Lučko. Naime, u ulici Lučko, na mjestu postojećeg autobusnog stajališta koje nije asfaltirano ni uređeno, a vozači ga koriste i kao okretište, gradit će se kružni tok i tako omogućiti jednostavniji prijevoz za stanovnike toga dijela grada.

Nakon izgradnje kružnog toka bit će postavljene i nadstrešnice na 40 metara dugom i 3,2 metara širokom peronu.

Kako poručuju iz Grada, zahvat će se izvoditi na zemljištu koje je dio katastarske čestice postojeće prometnice pa neće biti potrebe za otkupljivanjem zemljišta, a stajat će oko 350 tisuća kuna.

 

Ključne riječi

Komentara 6

VI
Vito
06:40 15.04.2011.

tramvajske se stanice pod mostom ukidaju te se grade suvremena stajališta na sjeveroistoku stanice na samoj aveniji Dubrovnik A gdje će se zaustavljati \"osmica\"? Ili i nju ukidaju?

VI
Vito
06:57 15.04.2011.

Kad već pišete (Piše: Marko Čubrilo/VLM) o tom kružnom toku ispod mosta i budalaštinama tipa - Iz Ureda za promet poručili su kako je takva izmjena potrebna kako putnici ne bi orali prelaziti preko tri prometnice, što smatraju opravdanim sigurnosnimim zahtjevom. Slikajte postavljene tračnice, predviđene za nastavak tramvajske pruge do Dugava. Vidjet će te kako su ti takozvanu prometni stručnjaci grada Zagreba skrenuli prometnicu ravno preko predviđene tramvajske pruge. Potpuno idiotski su postavili dva prometna traka suprotnih smjerova jedan uz drugi, zanemarujući tramvajski prostor čak i u križanju Sarajevsje s Vatikanskom. Tako da ovo \" premještanje\" stajališta je u stvarnosti pljačka 3.500.000 kuna od građana Zagreba pod isprikom poboljšanja prometa. Pitajte građevinare što u stvarnosti može koštati ukidanje zaustavljanja dvije tramvajske linije na jednom stajalištu? Samo komad papira u kojem se zapovijeda vozačima tramvaja broj 6 i 7 da ne otvaraju vrata na stajalištu za tramvaj broj 8 i da samo produže dalje. Koliko inače košta rekonstrukcija tračnica po srdištu Zagreba? Svakih tri do četiri godine mijenjaju tračnice kod križanja Frankopanske s Ilicom i kod križanja Draškovićeve s Jurišićevom. Sad će raskopati ravan dio po noći, promijeniti pedesetak metara starih tračnica i to naplatiti tri i pol milijuna kuna. Samo pogledajte na Google karti pa objasnite gdje će biti to famozno novo stajalište? Suzit će tri prometna traka prema istoku i pretvoriti ih u dva? Ili će svo skretanje premjestiti za 3,2m sjevernije pa tako suziti postojeći pješački nogostup?

VI
Vito
07:06 15.04.2011.

Sad sam i sam pogledao tu kartu. Kome smetaju dva stabla na tom stajalištu? Ili bolje, kome treba drvo javora za namještaj? Pomicanje jednog kolosjeka za 3,2m košta 3.500.000 kuna? Jedan metar košta više od 1.000.000 kuna? Zašto građevniski stručnjaci,jaci, Zagrebčani, ne žele vidjeti kako nas pljačkaju? Ili moraju šutjeti da bi dobili imalo dobar posao od - kako imenovati pljačkaše na političkim položajima i s moći u rukama? Uostalom, mislim da milan bandći mora biti u Remetincu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije