Osim što je devastiran potresom, nagrđuju ga i grafiti jer je skoro svaka zgrad u centru pošarana. A da stvar bude još gore, problem stvaraju i tramvajske pruge koje proizvode buku i vibraciju veće neto što je bila prije potresa. Ustvrdila je to danas Vesna Škare Ožbolt, kandidatkinja za gradonačelnicu Grada Zagreba.
- Šteta je ogromna, a u Gradu nitko ne reagira. Problem pošaranih pročelja postaje dio percepcije grada. Grad Zagreb do sada je donio nekoliko Odluka o zaštiti objekata od grafita i nekoliko izmjena. I to je to. Treba imati jasnu strategiju djelovanja radi sprečavanja vandalskoga grafitiranja i akcijski plan - naglasila je Škare Ožbolt. što se tiče problema s prugom, pozvala je ZET da objavi raspored rekonstrukcija tramvajskih pruga i zamjene tračnica kako bi se smanjila buka.
- Zašto se, na primjer u Beču, ne tresu zgrade od prolaska tramvaja? - upitala rekla je Škare Ožbolt.
ZET nema veze s bučnim i opasno teškim tramvajima. To je ostavina M. Bandića i njegove svite kao Jelene Pavić Vukičević i svih mu osoba od povjerenja. Naime, elita ZG holdinga odlučila je tijesno surađivati s Končarem, kupiti njihove tramvajevaje kreditom preko Zagrebačke banke i ti tramvaju, preteški i prebučni....voze gradom. Ti tramvaji nisu ZET-ovi. Oni su vlasništvo Zagrebačke banke uzeti na leasing, jer je gazda Miki tako odlučio sa svojim vjernim suradnicima i njihovim, uvis podignutim...rukama