Gužva je počela još ispred HNK. Neartikulirana buka dopirala je i do tamo, a srednjoškolci koji su čekali ulaz na Građanina plemića zbunjeno su gledali dotjerane prolaznike. A iza ugla kordoni specijalaca...
Špica je “mala beba”
Kulisa je to gradskog središta oko 19 sati kada se na Cvjetnom trgu otvarao istoimeni šoping centar. Otvorenje, rezervirano samo za one s pozivnicama, došli su, doduše kod ulaza u garažu, popratiti i prosvjednici. Zelena akcija s jedne strane i Facebook družina sa druge. Prvi su donijeli transparent i ubrzo skupa s njim i otišli. “Online ekipa” pak ostala je “visjeti” na ogradi garaže gdje su dočekivali uzvanike otvorenja. Poruka? Ostala je nejasna, a gosti investitora Tome Horvatinčića prolazili su uz njih do roza tepiha. Tepiha kojim su prodefilirale brojne crvene potplate, zaštitni znak skupocjenih Louboutin cipela. Naprosto je to simboličan pokazatelj stila koji se vidio na VIP otvorenju. Otvorenju spram kojega se subotnja špica činila kao, što se kaže, mala beba... Kako prema kreacijama tako i prema broju poznatih. A bila je tamo i politika i estrada. Boje sporta pak predstavili su braća Mamić i Vaha. Ali bili su tamo, primjerice, i Ante Todorić, Ana Karić, Josip Radeljak i Dolores Lambaša, gotovo sve znane manekenke itd.
Novi luksuzni brendovi
Brojkom - zasigurno više od tisuću ljudi došlo je vidjeti novi šoping centar. Centar koji je donio i nove luksuzne brendove poput Tag Heuera. No, tu su i Trussardi, Dior, Ungaro. Ali i niz trendi brendova poput Replaya koji još nije otvorio svoja vrata. I, naravno, H&M. Sve se to razgledavalo, uz živu svirku benda Kužiš stari moj, šampanjac i kanapee.
svaka čast Horvatinčiću i njegovom centru. Kod nas uvijek neke floskule tobože zaštita ovog onog a sve oko nas propada. Ja sam za modernizaciju ako je ona ukusna i uklapa se u okolinu. Pa nismo pleme u Africi.