simbol zagreba

Uspinjača se 'crveni' zbog festivala Francuske

29.09.2015.
u 11:41

Reklama će biti uklonjena – kazali su u ZET-u, a postavljena je kao podrška Bijeloj noći – slaveći festival Rendez-vous u Hrvatskoj

Simbol Zagreba, uspinjača, postala je podloga za reklamu. Tu inicijativu pokrenuo je organizator festivala Francuske u Hrvatskoj, Rendez-vous, a odobrio Grad Zagreb, no ona se nije svidjela građanima – naime, jedna gondola sada je crvene, druga uobičajene plave boje.

– Cirkus i sramota – samo je dio opisa poruka koje građani ostavljaju na društvenim mrežama, naročito na Facebook stranici Zakaj volim Zagreb. Ipak, reklama na uspinjači uskoro će biti uklonjena, poručili su iz ZET-a. – Reklama je postavljena ususret Bijeloj noći, događanju kojim se proslavljala bogata višemjesečna francusko-hrvatska razmjena – kazali su iz ZET-a.

Već 8. listopada uspinjača će opet biti oblijepljena, slikom koja simbolizira njezin nekadašnji izgled. 

Komentara 1

TI
titojerus
15:13 29.09.2015.

nas zagrepčane nije uopće briga što se reklamira, Uspinjača je simbol Zagreba, a dotepenci neka svoje anuse obljepe reklamama za što god žele, a naše simbole neka ostave ovakvim kakvi jesu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije