Simbol Zagreba, uspinjača, postala je podloga za reklamu. Tu inicijativu pokrenuo je organizator festivala Francuske u Hrvatskoj, Rendez-vous, a odobrio Grad Zagreb, no ona se nije svidjela građanima – naime, jedna gondola sada je crvene, druga uobičajene plave boje.
– Cirkus i sramota – samo je dio opisa poruka koje građani ostavljaju na društvenim mrežama, naročito na Facebook stranici Zakaj volim Zagreb. Ipak, reklama na uspinjači uskoro će biti uklonjena, poručili su iz ZET-a. – Reklama je postavljena ususret Bijeloj noći, događanju kojim se proslavljala bogata višemjesečna francusko-hrvatska razmjena – kazali su iz ZET-a.
Već 8. listopada uspinjača će opet biti oblijepljena, slikom koja simbolizira njezin nekadašnji izgled.
nas zagrepčane nije uopće briga što se reklamira, Uspinjača je simbol Zagreba, a dotepenci neka svoje anuse obljepe reklamama za što god žele, a naše simbole neka ostave ovakvim kakvi jesu.