Rekonstrukcija

Za sedmu varijantu uređenja rotora Remetinec novih 350 tisuća kuna

Rotor Remetinec
PIXSELL
05.09.2011.
u 11:04

Grad je raspisao novi natječaj za idejni projekt rekonstrukcije preopterećenog raskrižja na Jadranskoj i Dubrovačkoj aveniji

Još 350 tisuća kuna potrošit će se ne idejni projekt rekonstrukcije raskrižja Jadranske i Dubrovačke avenije (rotor Remetinec). Toliko vrijedi natječaj koji će raspisati gradonačelnik Milan Bandić da bi dobio sedmu varijantu uređenja tog problematičnog raskrižja.

Teško do rješenja

Još u srpnju 2008. godine grad je s tvrtkom Aking za 1,5 milijuna kuna dobio pet varijanti idejnog rješenja.

– Rotor Remetinec prometno je najopterećenije raskrižje u gradu Zagrebu, zbog čega je i nastala potreba da se maksimalno analizira problematika te pronađe optimalno građevinsko-prometno rješenje. Rješenje problema protočnosti izuzetno je složen problem. Nakon izrade varijantnih idejnih rješenja provedena je šira stručna javna rasprava te je, s obzirom na različite pristupe pojedinih stručnih institucija, Fakultet prometnih znanosti napravio recenziju predloženih rješenja i ponudio šesto varijantno rješenje koje je na temelju recenzije trebalo dodatno razraditi i analizirati – piše u gradonačelnikovu obrazloženju.

U međuvremenu je, napominje, na snagu stupio i Zakon o buci što će sada utjecati na novo rješenje. Podsjetimo, za rekonstrukciju rotora Grad planira potrošiti do 225 milijuna kuna.

Opcija i nadzemni tuneli

Neke od opcija su da nadzemni tuneli spajaju istok i zapad grada, a rotor ostane u funkciji za rutu Centar – Remetinec. Kao mogućnost uzima se u obzir i spuštanje rotora, jednako kao i gradnja novih tramvajskih linija koje bi vodile paralelno uz prometnice dalje prema jugu, odnosno Laništu i Sveučilišnoj bolnici.

U Uredu za izgradnju drže da bi najbolje bilo kad bi se obnova tog raskrižja povezala s gradnjom koridora Šarengradske, iza željezničke pruge, paralelno uz Savsku. Inače, preko rotora dnevno prijeđe više od sto tisuća vozila.

Ključne riječi

Komentara 8

VI
Vito
14:07 05.09.2011.

Piše: Velinka Knežević/VLM - gradnjom koridora Šarengradske, iza željezničke pruge, paralelno uz Savsku... Jeste li ikad bili u Šarngradskoj ulici u Zagrebu? U toj je ulici dugačkoj 200m bila nekad milicijska ambulanta i ta je ulica \"slijepa\" pa mi njeje jasno od kud vam koridor Šarengradska? Šarengradsa ulica (uz Ilok s 838 stanovika) se spaja s ulicom Florijana Andrašeca (pučki pjesnik i melograf). Ulica Florijana Andrašeca je pak nastavak ulice Ivana Broza, a proteže se do nekadašnje Ljubljanske a sad takozvane Zagrebačke. Sad postoje ulice Č. Truhelke i Splitska avenija koje su s jedne strane spojene sa savskom, a s druge sa starom Novom Cestom. Tko \"gura\" milicijsku ulicu, kad od davnih dana Zagrebčani čekaju produženje ulice Nova Cesta koja je \"prirodni\" nastavak ulice Florijana Andrašeca? Možda kolege milicajci milana bandića koji su mu bili nadređeni u bivšoj državi dok je bio cinkaroš?

VI
Vito
14:09 05.09.2011.

Može li netko ovdje građanima objaviti sliku nadzemonog tunela?

MI
Milkica
12:14 05.09.2011.

Odlično, samo još fale \"školovani stručnjaci\" s Prometa, pa da sve ode u krasan...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije