Čak 670 reklamacija građana pristiglo je na adrese Holdingovih podružnica protekle godine.
Građani su najviše prigovora imali za Zagrebparking te na poslovanje Vodoopskrbe i odvodnje, a u korist potrošača od ukupno zaprimljenih pritužbi riješeno je 359 reklamacija što čini 53 posto.
Od 670 reklamacija u 280 slučaja potvrđena je prvostupanjska odluka Povjerenstva za reklamacije potrošača.
Na trećem je mjestu po zaprimljenim reklamacijama Gradsko stambeno komunalno gospodarstvo sa 19, dok je u ZET-u evidentirano tek devet pritužbi.
Iako je ukupan broj reklamacija manji nego onaj u 2013., prošle godine povećale su se reklamacije potrošača za Vodoopskrbu, GSKG i Gradsku plinaru – Opskrbu.
Kako reklamirati kada ti studenti city expressa bace sve uplatnice za zgradu u smeće, nitko te ne j.... samo će jednog dana od hanžekovića doći ovrha. u vodovodu samo odgovaraju mi smo poslali a ti si sada misli.