predlažite, komentirajte
Povratak na članak

Parkiranje u Zagrebu: Više mjesta za nižu cijenu, ili jedinstvena cijena za cijeli grad?

Večernji list potiče na raspravu s iznošenjem prijedloga i ideja kako najbolje riješiti problem parkiranja i njegove naplate u Zagrebu. Mogu li sadašnje cijene biti još niže i koliko još mjesta treba ucrtati na zagrebačkom asfaltu da bi vozači bili zadovoljni ponudom parkirališta, a u gradu nestao kaos. Uključite se u VL inicijativu

Komentari 27

GA
gamsty
18:51 11.03.2014.

Ne širiti zonu parkiranja, zašto? Zar nas ne guli previše? Dosta je kaj plaćamo prirez, a oni troše na kupnju novih limuzina i mobitela!!! Pa kaj je vama, Zagrepčani? Ne dajte se više , recite DOSTA PLJAČKI!

VL
Avatar lvan12
lvan12
10:20 11.03.2014.

Uvođenje naplate na cijeli grad se može smatrati samo novim nametom, odnosno novim porezom za građane. U mnogim kvartovima izvan centra ima sasvim dovoljno parkirnih mjesta i nema potrebe za ikakvim uvođenjem reda (naplate) kada red već postoji. Ne želimelim da mi gosti moraju plačati nepotreban parking i kazne kada to zaborave platiti... ili dnevne karte ako duže ostanu a ima i više nego dovoljno mjesta. U centru se mora izgraditi još novih garaža i problema više neće biti. Na kritičnim mjestima, na mikrolokacijama gdje zaista fali mjesta... tamošnji građani slobodno mogu tražiti peticijom da im grad uređuje njihova parkirališna mjesta. Cijela ideja oko ovog uvođenja parkinga na cijeli grad je samo novo zapošljavanje stranačkih podanika i izvlačenje novca iz đepova građana.

VL
DU
Deleted user
19:52 11.03.2014.

Ne znam zašto se uopće igdje plaća parking u Zagrebu?

VL
SU
suncana
22:43 11.03.2014.

Kakvog smisla ima povećanje cijene parkiranja? Automobil ne nestaje ako vlasnik ide na posao javnim prijevozom! "Ležarinu" za automobil ionako već plaćamo kroz porez i prirez, registraciju, cestarinu... Moj prijedlog je ukidanje parkirnih zona osim u najužem centru, a pogotovo u blizini bolnica, sudova, policije ...gdje bi se trebale izgraditi i velike garaže, po mogućnosti besplatne ili s jedinstvenom cijenom bez obzira na trajanje parkiranja.. Automobil nije luksuz, on je pomoć, ušteda vremena, a vrlo često i jedini način da u danu uspijete obaviti sve poslove. Inače, ja na posao idem tramvajem, redovito visim na vratima, nerviram se jer tramvaja ili nema, ili dolaze tri za redom za isti smjer... Možda bi razgovor o prometu u gradu trebalo započeti smanjenjem cijene karte (npr. dnevna karta - 10 kn, kao na Malti, vjerujte, nitko se ne šverca) pa uvođenjem dodatnih linija u vremenu najvećeg opterećenja, korištenjem iste karte za ZET i prigradske željezničke linije, izgradnjom novih tramvajskih pravaca, npr Hainzlova do Vukovarske, izgradnjom velikih BESPLATNIH parkirališta na svim okretištima tramvaja... Također, ukidanje naplate parkinga vikendom u blizini sportsko-rekreacijskih zona kao što su Maksimir, Jarun, Bundek - ne bi li bilo za društvo korisnije da se i ljudi koji žive udaljeni od tih mjesta mogu doći prošetati, dovući klince, bicikle, pse... nego da se cijele obitelji smucaju po trgovačkim centrima, samo zato jer je besplatno (barem na prvi pogled)? Zagreb nije London niti Peking, mi smo mali grad s košmarom generiranim lošim upravljanjem, a ne objektivno velikim brojem stanovnika i zato ne trebamo precrtavati rješenja nego pronaći svoje.

VL
IN
Inat
10:33 11.03.2014.

Mora Bandić financirat skupe aute

VL
JA
jah
11:11 11.03.2014.

Bandić samo smišlja kako bi opljačkao građane da bi njegovi kumovi imali više posla s gradom. Parkirne zone ne treba povećavati, dapače, crvenu zonu negdje treba i smanjiti jer to treba biti isključivo za centar, a ne ovako da metastazira posvuda. U starim naseljima gdje ne postoji dosta parkirališta poput Knežije, Srednjaka i sličnih, ne treba dizati aute sa nogostupa jer ljudi nemaju gdje parkirati. Naselja su građena kad nije bilo toliko automobila i ne postoji dovoljno parkirnih mjesta. Ljudi su prisiljeni parkirati na nogostupima koje treba proširiti da bi se omogućio normalan hod uz nužno parkirane aute. Ovo stalno proširivanje zona je kao kuhanje žabe. Malo pomalo nam povećavaju zone da se ljudi ne bi pobunili, a ljudi indolentni kao ovce to trpe.

VL
JA
jah
11:14 11.03.2014.

I kakav je ovo priglupi format da se ne vidi ni članak ni komentari? Katastrofa od zaigranih dizajnera i "urednika" weba

VL
VL
vlatx
21:34 11.03.2014.

Mene više smetaju vlasnici automobila koji stanuju u nekoj zgradi ili kući u Zagrebu ali zbog manjeg plačanja registracije iste registriraju u drugim gradovima. Dakle ja koji uredno plačam svoj prirez i sva druga davanja koja me kao privilegiranog stanovnika glavnog grada (metropole) slijeduju spadam u drugu kategoriju. Cijena parkinga je takva kakva je, zarada je mala jer ima previše zaposlenih na "halo" a veliku većinu pojedu šefovske plaće. Potreba za radnicima u garaži je u biti trošak kraj svih onih automata oni sjede i broje automobile(?!). Broj kontrolora na cesti je isto tako upitan kraj novosonovanog odreda komunalnih redara koji imaju proširene ovlasti. Ima tu još jako puno stvari koje treba odraditi u samom ZG Parkingu poput smanjivanja administracije i optimizacije radnih mjesta, smanjenja broja voditelja i šefova, smjena "menađera"... Ma cijela hrpa stvari a sama cjena parkinga i proširenje parking zone je među zadnjima o kojima bi gradonačelnik trebao razmišljati.

VL
MI
Milkica
20:48 11.03.2014.

Možda bi pomoglo kad bi genijalci prestali parkirališna mjesta iznajmljivati birtijašima za terase. Mi smo valjda jedina zemlja gdje svaka birtija mora imati stolove na ulici (ili na parkingu ili na nogostupu).

VL
DO
dosaosam
16:42 11.03.2014.

osloboditi parkirna mjesta od terasa kafića organizirati i povećati broj parkirna mjesta oko naselja gdje su samo spavaone odrediti ulice koje su slabo prometne i iscrtati parkirna mjesta raditi na organizaciji grada a ne samo razmišljati kako narodu uzeti novcevce poboljšati organizaciju prometa i ulica i odrediti ako trba nov smjerove i pravce

VL
MA
MARULO
10:31 12.03.2014.

Objasnite molim vas, kako će se plaćanjem parkiranja automobila po cijelom gradu povećati broj parkirališnih mjesta u tom istom gradu.

VL
DA
davos24
10:20 11.03.2014.

Predlažem smanjenje terora pauk-službe a ostalo se lako dogovore svi.

VL
IV
ivanix
10:53 11.03.2014.

Povećati cijenu parkiranja na ulicama, smanjiti cijenu parkiranja u garažama, smanjiti cijenu karte za javni prijevoz uz povećanje efikasnosti istog, izgraditi biciklističku infrastrukturu na uštrb automobilista, a ne pješaka. Ima tu još toga. Ukratko, urediti grad po mjeri čovjeka, a ne automobila.

VL
IJ
ivana.jaksic.96
16:23 11.03.2014.

Naravno da bi bilo u redu smanjiti cijene parkinga. Ali što sa starim zgradama s kojima stanari nisu dobili parking? Ja svake nedjelje moram paziti kada idem od kuće jer kad se vratim nema mjesta zbog mise, svadbe, koječega. Jer zgrada nema svoj parking a grad ne da stanarima tih 2, 3 mjesta. I onda se parkiramo 10 ulica dalje.

VL
Avatar lvan12
lvan12
08:21 13.03.2014.

Kako izgleda novi radni dan Nakon što je plačena mjesečna karta za parkiranje u kvartu u kojem se nikada do sada nije platila, spremem djecu i vodim ih u vrtić tri kvarta dalje, jer u mom nije bilo mjesta... - - Prilikom parkiranja da ostavim djete u vrtiću, plaćam parking za taj kvart - Odlazim na posao u susjedni kvart, obzirom da ni tamo nije bilo naplate, ovdje moram uzeti godišnju kartu koja nije povlaštena - Nakon posla idem po djecu u vrtić i ponovno moram platiti parking - Poslje posla moram s djetetom u ambulantu i obzirom da se ista nalazi u susjednom kvartu i tamo moram platiti 2h parkinga, iako smo tamo bili 1:05h - Predvečer mi dolaze prijatelji sada i oni moraju platiti parking jer se u mom kvartu po novom plaća Kako izgleda vikend - U subotu je lijep dan i želimo se zaputiti na bundek u park za djecu, no po novome i tamo ćemo morati platiti parking - Kada odemo u obližnji market u nabavku, također plačamo parking - Za slučaj da odlučimo otći do prijatelja u goste, opet moramo platiti parking. Molim sve razumne ljude da malo razmisle o svim situacijama gdje će po novom morati plačati parking a do sada ga nisu, jer nije ni bilo potrebe za istim. Ne može se smanjivati cijena u centru, da bi se razlika uprihodila od svih građana od kojih mnogi niti neidu u taj centar. Osim novozaposlenih na "halo" u zagreb parkingu, Bandića, telekoma i šoping centara nitko drugi neće imati koristi od te naplate. Što mi znaći cijena parkiranja od 1kn ili 2kn kad mi mobilni operater naplati dodatnih 0,69lp, jer se gradu neće isplatiti stavljati naplate uređaje... Stavite to u postotak i ispada dodatnih 69% odnosno 34% više cijene. Molim VL i sve građane na udruživanje protiv ovakvih morbidnih ideja gradonačelnika.

VL
ZI
ZICKLER
13:04 11.03.2014.

Ja smatram da bi građane trebalo motivirati da više koriste javni prijevoz. Osobno smatram da se parkirne zone ne bi trebale širiti , ali isto tako ne bi se trebale sniziti cijene parkiranja ( pogotovo u centru , a niti u garažama) . Tamo se treba ići javnim gradskim prijevozom , a autom samo u ekstremnim slučajevima. ( Mislim da je zanemariv broj onih koji trebaju ići u centar autom) a kao što sam rekao trbalo bi učiniti sve da ljudi idu više javnim prijevozom ( npr. ukinuti 2 Zone za Zaprešić i Veliku Goricu. pojačati broj linija . ponovo dati povoljnije karte ZET - HŽ) . Jer prema mom mišljenju problem parkirnga treba se povezati s problem javnog gradskog prijevoza. Jer u centru autom se treba ići samo u ekstremnim slučajevima . Time će se rasteretiti grad i parkinga će biti dovoljno ( stanari i oni koji auto stvarno trebaju ( dostavna vozila ,hitna ,vatrogasci i slično) a ostali ako žele njihovo legitimno pravo , ali moraju platiti.

VL
KR
kristov
17:51 06.04.2014.

Ovdje je riječ o prihodu Grada koji je prilično siguran i izdašan. Da bi se predložilo kakvo parkiranje i pod koju cijenu najprije treba znati apetite gradskih otaca. Sve ostalo je mlaćenje prazne slame! Objavite koliko se ubere po postojećem sustavu, riješti ću pitanje parkiranja za manje novaca veći prihod!

VL
BO
Bombarder
09:19 12.03.2014.

Širenje parkirne zone na cijeli grad bilo bi nepojmljivo retardirano, primjer toga postoji na Cvjetnom naselju iza "Kockice" gdje je parking do prije par godina bio besplatan i uvijek je bilo mjesta i to ne malo mjesta nego baš na biranje, hoćeš u hladu, hoćeš na suncu, kod koje god zgrade, uvijek u svako doba dana. Parking je toliko velik da je mjesta bilo čak i dok se još na nasipu održavao aeromiting kojeg su pohodile gomile ljudi... Naravno onda je uvedena treća zona na nečiji nevjerovatno "pametan" zahtjev, sada na toj lokaciji u svako doba dana imate na raspolaganju oko 500-tinjak potpuno praznih parkirališnih mjesta - to se valjda smatra uspjehom jer je očito da se parkirališta grade sa svrhom da zjape prazna. Ista stvar i na Savici kod tržnice, parking se popuni(čak i do 3/4) samo subotom, ostale dane nosi golemi kapacitet 7-12 automobila sparkiranih unutar crta plus još 5 izvan crta da ne plate a okolne ulice su pretrpane....baš mudro, ono totalno pametno...

VL
DJ
djimna
09:28 12.03.2014.

Nije problem platiti neku uslugu kao što je parkiranje ali kad cijena premaši vrijednost usluge onda ona postaje sama sebi svrha i ne rješava problem nego ga produbljuje jer onaj koji nije imao gdje parkirati sada ima ali mu je preskupo pa opet mjesta zjape prazna.Drugo,imam veliki problem jer radim u centru i auto mi je neophodan i nekad bih i platila parking ali mogu ostati samo 2sata u crvenoj ili nešto više u žutoj.Takvo ograničenje mi daje dojam da sam građanin drugog reda.Onaj tko živi u centru vozi i parkira gdje hoće a nas koji živimo daleko sa lošim vezama upućuju na bicikle i pješačenje što je jako nepravedno.Moj je prijedlog da se konačno naprave besplatna parkirališta na okretištima pa će mnogi biti spašeni od te muke. Na primjer ima božjeg mjesta ispod nadvožnjaka kojim ide vlak duž skoro cijelog Zagreba tamo bi stalo masa automobila ali nemojte odmah naplaćivati kao što ste već počeli tamo kod Heinzelove.

VL
Avatar Robinzon
Robinzon
13:29 18.03.2014.

Predlažem da se prvo discipliniraju vozači.Tko bahato parkira i "zauzme dva mjesta" neka mu se i naplate dva.Cjene nebi smjele biti iste.Mnogi se voze autima iako ne moraju, pa neka i plate skuplje parkiranje tamo gdje su potrebe za parkiranje najveće.Treba znatno smanjiti cijene parkiranja u garažama, kako bi se vozače poticalo na takvo parkiranje. Grad bi trebao razliku prikupljenog novca između najjeftinijeg i najskupljeg parkiranja uplaćivati u smanjivanje cijena gradskog prijevoza.U tom slučaju za grad bi cijene bile iste, a povećao bi se interes građana za vožnju javnim, znatno jeftinijim prijevozom.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.