Projekt Trillenium hrvatskog poduzetnika Hrvoja Prpića uspio je u sklopu crowdfunding kampanje na Seedersu skupiti više od 2 milijuna kuna za svoju platformu za kupovanje u 3D okruženju. Zamišljeno je, naime, da kupci pregledaju proizvode u virtualnim trgovinama tehnologijom virtualne stvarnosti, 3D vizualizacijom, ali i preko mobilnih platformi.
– Uspjeli smo! Skupili smo 100% i ušli u overfunding. Ovo je najveći uspjeh crowdfundinga u Hrvatskoj, a ja se nadam da nećemo dugo držati tu poziciju i da će nas drugi prestići što prije. Ovo je najbolji način financiranja startupa i nadam se da će se nakon naše kampanje pojaviti još stotine sličnih, jednako tako uspješnih, a nadam se i uspješnijih – objavio je Prpić na Facebooku.
– Obećavam da ću napraviti sve od sebe da taj novac oplodim i donesem ovim hrvatskim investitorima, kojih je 199, barem dvostruko više nego što su uložili. Sve manje od toga ću smatrati porazom – napisao je.
Ideja za projekt Trillenium počela je prije šest godina, a prvi ozbiljniji korak napravljen je ove godine potpisivanjem ugovora s najvećom svjetskom online modnom trgovinom, britanskim ASOS-om, s čijim je fondom rizičnog kapitala ušao u prikupljanje dodatnih ulagača i novca, odnosno pokrenuo “crowdinvesting” kampanju na poznatom servisu Seedrs.
Prpićeva tvrtka registrirana je u Engleskoj, a preselio je sjedište nakon borbe s Poreznom upravom i, kako je tada rekao, nepravedne kazne koja ga je, ali i brojne druge poduzetnike sa sličnim problemom, otjerala iz Hrvatske.
Rupa bez dna. Trebao se odavno povuči iz projekta ali previše uloženo... Da 3D shopping funkcionira bio bi implementiran u Second Life i sličnim aplikacija, to kritičari govore od samog starta. U kapitalizmu odlazak u shopping je "nedeljna misa", 3d je totalni promašaj.