Reklamacije

Ako ste se žalili, ne smiju isključiti uslugu dok je postupak u tijeku

Foto: Kristina Štedul Fabac/Pixsell
Ako ste se žalili, ne smiju isključiti uslugu dok je postupak u tijeku
19.05.2011.
u 16:42
Povjerenstvo za zaštitu potrošača Zagrebačkog holdinga zaprimilo je u proteklih šest mjeseci tridesetak reklamacija građana
Pogledaj originalni članak

Povjerenstvo za zaštitu potrošača Zagrebačkog holdinga zaprimilo je u proteklih šest mjeseci tridesetak reklamacija građana. Najčešće su pritužbe na prekomjernu potrošnju vode, a u korist potrošača riješeno ih je 14, no varira postotak otpisa prekomjerne potrošnje vode. Povjerenstvo za zaštitu potrošača Zagrebačkog holdinga formirano je u rujnu prošle godine nakon inzistiranja Tomislava Lončara, tajnika Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, koji je upozorio da Zakon o zaštiti potrošača iz 2003. godine davatelje javnih usluga obvezuje na uspostavu povjerenstva za reklamacije potrošača. 

Stoga su u Hrvatskoj udruzi za zaštitu potrošača zadovoljni što je Zagrebački holding osnovao povjerenstvo za sve davatelje javnih usluga Zagrebačkog holdinga jer je tako jednostavnije raditi, kaže T. Lončar te dodaje: 

– Nezadovoljni potrošač od davatelja usluge na koju se žali svakako treba pisanim putem zatražiti objašnjenje te platiti neosporni dio. Od davatelja usluge treba dobiti odgovor u roku od 15 dana od dana primitka prigovora. 

Dok je potrošač u žalbenom postupku, ne smije mu se isključiti javna usluga – zaključuje.

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

VI
Vito
08:15 20.05.2011.

Znade li netko iz udruge za zaštitu potrošača imaju li nove stambene zgrade odvojene vodomjere za svaki stan? Ili postoji jedan glavni vodomjer, a po stanovima se nalaze kontrolni vodomjeri? naime, u zakonu o distribuciji pitke vode iz 2000.g. jasno piše kako svaka novogradnja mora imati posebne vodmjere za svaki pojedini stan i poslovni prostor. Uz to još piše da svi stariji stanovi, zgrade, moraju odvojiti vodomjere za svaki stan gdje je to moguće. U Zagrebu su tome doskočili tako da za stare stanove odvajanje mora odobriti 100 % suvlasnika. Za nove stanove izvođaći radova pozivaju kupce na potpisivanje ugovora o ugradnji \"pomoćnog\" vodomjera, što je u suprotnosti zakona o gradnji novih stani+ova i poslovnih objekata, budući svaki stan i poslovni objekt mora imati zasebni, neovisni, vodomjer. A to znači - pukne li vam vodovodna cijev, zatvorite ju na ventilu, a ostali stanovnici te zgrade mogu i dalje toršiti vodu bez da ju vi plaćate. Ovo mogu proglasti i prijavom za kontorlu novogradnji poštuju li zakon ili ga varaju ugradnjom \"pomoćnih\" vodomjera.