Za one koji traže više

Premium Večernjeg lista vam donosi neograničen pristup ekskluzivnim pričama, analizama, intervjuima te premium video sadržaju.

Večernji list PREMIUM najčešća pitanja

Što je Večernji list PREMIUM pristup?

Večernji list PREMIUM je oblik digitalne pretplate koji pruža neograničen pristup portalu Večernjeg lista i svim njegovim ekstenzijama, kako na desktop verziji tako i mobilnoj verziji, odnosno svom PREMIUM sadržaju uz niz dodatnih pogodnosti.

Što je Večernji list PREMIUM sadržaj?

  1. Članci s oznakom PREMIUM - ekskluzivne priče, analize, intervjui
  2. Video s oznakom PREMIUM – dokumentarci, video serijali
  3. Članci naših ekstenzija s PREMIUM oznakom - Diva, Ordinacija, Slano&slatko, Vojna povijest

Koje pogodnosti osim sadržaja dobiva pretplatnik PREMIUMA?

  1. Mogućnost dobivanja poklona naših partnera i popusta na njihove usluge
  2. Iskustvo čitanja s minimalno reklama
  3. Posebno dizajniranu premium rubriku
  4. Mogućnost dobivanja posebnog sadržaja na email
  5. Mogućnost uključivanja u odabir tema koje se obrađuju
  6. Mogućnost komunikacije s redakcijom

Koje vrste Večernji list PREMIUM korisnika postoje i koje su njihove pogodnosti?

  1. Pristup na jedan dan – Omogućeno je korisniku da sam odabire dan kada želi pristupiti premium sadržaju u trajanju od 24 sata ili jednog dana.
  2. Mjesečni pristup i godišnji pristup - Neograničeni pristup portalu i sve pogodnosti iz prethodnog pitanja

Kako prepoznati Večernji list PREMIUM sadržaj?

Sadržaj ima oznaku PREMIUM koja upućuje na to da je riječ o sadržaju koji je zaključan ukoliko niste pretplatnik ili ukoliko ste odabrali jedan od pristupa taj sadržaj vam je omogućen na neograničeno čitanje dokle god ste pretplatnik PREMIUM sadržaja.

Što ako se ne želim pretplatiti, mogu li i dalje čitati Večernji list?

Naravno, možete slobodno pristupiti sadržaju Večernjeg lista, no nećete moći pristupiti onim tekstovima koji imaju oznaku PREMIUM.

Ako sadržaj nije označen kao Večernji list PREMIUM, znači li to da je manje značajan?

Naravno da ne! To što su članci označeni sa oznakom PREMIUM nikako ne dovodi u pitanje njihovu značajnost/bitnost. Članci s oznakom PREMIUM usko su vezani uz određene teme, koje mogu i ne moraju zanimati širu javnost. Čitateljima dajemo na izbor da sami odaberu što ih zanima.

Kako postati korisnik Večernji list PREMIUMA?

Korisnikom PREMIUM digitalne pretplate postajete onog trena kada odlučite koja vam vrsta pristupa najviše odgovora, je li to pristup na jedan dan, mjesečni pristup ili godišnji, sami odabirete klikom na stranicu s ponudama vecernji.hr/kupiPREMIUM. Kako se radi o isključivo digitalnoj pretplati, pristup dobivate onog trena kada je terećena vaša kartica na iznos, s obzirom na pristup koji ste odabrali. Korisnik možete postati putem naše desktop ili mobilne verzije portala. Isto tako kada otvorite PREMIUM članak, a niste pretplatnik, ponude će vam se otvoriti unutar članka.

Gdje mogu vidjeti koji su to točno popusti partnera Večernjeg lista koje kao korisnik PREMIUMA mogu dobiti?

Popusti partnera Večernjeg lista bit će vidljivi u unutar vašeg pretplatničkog profila na našem portalu ili ćete ih dobiti putem e-maila.

Mogu li kupiti više Večernji list PREMIUM pristupa odjednom?

Ukoliko želite kupiti više PREMIUM pristupa odjednom molimo da nam se obratite putem e-maila na premium@vecernji.net.

Poslovni sam korisnik. Kako mogu kupiti više Večernji list PREMIUM pristupa odjednom?

Ako ste poslovni korisnik i želite kupiti više pristupa odjednom, molim Vas da se javite na e-mail adresu premium@vecernji.net ili ako ste naš klijent, obratite se svom kontaktu u Odjelu prodaje Večernjeg lista.

Nemam više pristup PREMIUM sadržaju, što se dogodilo?

Moguće je da niste prijavljeni ili da nemate dovoljno sredstava na kartici pa naplata nije izvršena ili je kartica istekla. Status svog pristupa možete provjeriti na svojem profilu.

Gdje mogu vidjeti cijene Večernji list PREMIUM pretplate?

Cijena ovisi o vrsti odabranog paketa (npr. mjesečni pristup, godišnji pristup), a istu možete provjeriti na stranici vecernji.hr/kupiPREMIUM.

Što je zlouporaba računa?

Zlouporaba računa definirana je Uvjetima korištenja privatnosti i Večernji zadržava pravo suspendirati/ukloniti račune koji krše navedene Uvjete.

Kako mogu platiti?

Platiti možete bilo kojom bankovnom/kreditnom karticom na poveznici vecernji.hr/kupiPREMIUM ili prilikom otvaranja PREMIUM članka. Ako želite kupiti više Večernji list PREMIUM članstva odjednom, odnosno pokloniti ih nekome, molimo da se javite na premium@vecernji.net.

Koje vrste kartica prihvaćate?

Prihvaćene kartice su VISA, Maestro i MasterCard.

Koliko je sigurno plaćanje preko interneta?

Sigurno je! Prilikom kartičnog plaćanja Večernji list koristi Braintree sustav u vlasništvu PayPala sa najvišim standardima sigurnosti te osim tog sustava sigurnosti, vaša kartična kuća/banka imaju još dodatne provjere sigurnosti. Cijeli proces plaćanja odvija se u HTTPS standardu koji kroz enkripciju podataka osigurava potpunu sigurnost.

Mogu li koristiti Večernji list PREMIUM pristup na više uređaja?

Pristup je moguće imati na do 5 uređaja. Večernji list po Općim uvjetima korištenja Večernji list PREMIUM usluge zadržava pravo suspendirati svaki račun, odnosno raskinuti ugovor za svaku utvrđenu zlouporabu računa.

Kako mogu otkazati Večernji list PREMIUM članstvo?

Pretplatu možeš otkazati slanjem zahtjeva direktno sa svog korisničkog profila na našem portalu.

Odbijena mi je kartica. Zašto je odbijena i kome se mogu javiti?

U slučaju da imate sredstva na računu, a plaćanje ne prolazi, molimo vas da se javite svojoj kartičnoj kući odnosno banci. Ako vaša kartična kuća/banka ne utvrde nikakav problem s karticom, molimo vas da nam se javite na premium@vecernji.net.

Gdje mogu vidjeti koliko još traje pristup?

Stanje svog pristupa možete provjeriti na svojem profilu koji se nalazi na portalu večernji.hr.

Kako mogu promijeniti vrstu pristupa (npr. iz mjesečne pretplate u godišnji pristup)?

Ukoliko se želite prebaciti na vremenski dulji pristup, provjerite na svom profilu do kada vam traje pristup. Po isteku tog pristupa možete kupiti novi na vecernji.hr/kupiPREMIUM.

Želim povrat novca. Kome se javiti?

Ako smatrate da vaš prigovor ima osnovu, molimo vas da se javite na premium@vecernji.net te naslov maila nazovete "Prigovor Večernji list PREMIUM".

Kako mogu promijeniti karticu za plaćanje?

Odabranu karticu za plaćanje možete promijeniti na svojem profilu.

Kada ću dobiti račun

Fiskalizirani račun ćete dobiti na svoj e-mail najkasnije kroz sat vremena od uspješne kupnje. U slučaju da ga ne dobijete, molimo vas da se javite na premium@vecernji.net

Ostala pitanja

Za sva ostala pitanja molimo vas da se javite na adresu premium@vecernji.net.