AUDI Njemački premium brand ove godine priređuje posebno slavlje

Audi: 100 godina luksuzne marke

11.05.2009.
u 11:27
Pogledaj originalni članak

Audi će za dva mjeseca, točnije 17. srpnja, održati svečanost proslave 100. obljetnice marke. Proslava će trajati četiri dana, a glavnom zbivanju prisustvovat će i njemačka kancelarka Angela Merkel. Ceremoniji će prisustvovati 2500 posebno odabranih gostiju, a nagađa se da će to biti jedinstvena prilika na kojoj će Audi pokazati posve novi model. Djelatnici tvrtke iz Ingolstandta ne žele dati ni naslutiti o kojem bi modelu mogla biti riječ, nego ističu kako su ponosni na tradiciju marke Audi i povijesnih uspjeha, te da su svjesni svojih korijena, što će im svakako pomoći u želji da oblikuju budućnost s novim idejama i inovacijama.

Audi je 16. srpnja 1909. osnovao je August Horch, a 29. lipnja 1932. spojena su četiri automobilska proizvođača iz Saske - Audi, DKW, Horch i Wanderer – to je ujedno bio i začetak današnjeg logotipa, četiri prstena. Do kraja tridesetih godina, svaki četvrti automobil u Njemačkoj proizveden je u pogonima Auto Union AG te je na prednjoj rešetki nosio oznaku sa četiri prstena. Time je postao drugi po veličini proizvođač automobila u Njemačkoj. Četiri marke - Audi, DKW, Horch i Wanderer - kasnije su ušle pod kišobran kompanije Auto Union. Auto Union i NSU, koji su se udružili 1969., dali su velik doprinos razvoju automobila.

Kompanija Audi AG nastala je iz kompanije Audi NSU Auto Union AG tijekom 1985. Zajedno s dvije tradicionalne kompanije, Auto Union GmbH i NSU GmbH, Audi Tradition predstavlja bogatu i raznoliku povijest marke Audi. Do danas, četiri prstena ostala su zaštitni znak tvrtke Audi AG.

Audi pripada segmentu premium automobila, a djeluje pod sloganom “napredak kroz tehniku”. Lani je prodao 1,003.469 automobila, što je uzastopni rast tijekom posljednjih 13 godina.

Kompanija je prisutna na više od 100 tržišta diljem svijeta, te trenutačno zapošljava više od 58 tisuća ljudi, od čega čak 46.500 u Njemačkoj.

Pogledajte na vecernji.hr