Već je dvije godine na tržištu druga generacija Audijeva sportskog
modela TT. Donedavno su kupci mogli birati isključivo između benzinskih
opcija četiri pogonska agregata, a sada je ponuda obogaćena i jednim
dizelskim.
Riječ je o dvolitrenom TDI agregatu novije generacije, opremljenom
common rail tehnologijom ubrizgavanja goriva. Ovaj četverocilindraš pri
4200 okretaja nudi najveću snagu od 170 KS. Tome valja dodati i
maksimalan okretni moment od 350 Nm u području od 1750 do 2500
okretaja. To je dovoljno da 1370 kilograma težak automobil potjera do
stotke za 7,5 sekundi, a maksimalna je brzina 226 km/h.
Audi TT TDI opremljen je 6-stupanjskim ručnim mjenjačem koji djeluje
dobro odmjereno i dosta precizno. Ranije navedena snaga zadovoljit će
manje zahtjevne vozače, a zahtjevniji se ipak neće odlučiti za kupnju
dizelske inačice.
Naime, istu maksimalnu brzinu, ali uz ubrzanje od 7,2 sekunde,
osigurava i osnovna benzinska inačica- 1,8 TFSI od 160 konja. Prednost
benzinca jest i niža početna cijena.
Plus dizelaša je potrošnja, koja je, prema službenim podacima, 5,3
litre, dok je nama tijekom testa bila približno 8 litara, što nije
mnogo ako se uzme u obzir pritiskanje papučice gasa.
Audi TT ipak nije automobil namijenjen svakome - i zbog same
konstrukcije automobila, jer je riječ o vozilu u kojem se neravnine s
podloge prenose na putničku kabinu mnogo više nego kod običnog
autombila, ali i zbog cijene. Početna cijena TDI izvedbe kreće od
317.575 kuna, dok je testnom zahvaljujući dodatnoj opremi cijena došla
do 398.916 kuna.
Audi TT TDI - može i štedljivo
Europljanima ozbiljno poručuju: Budite spremni, napunite zalihe pića, lijekova, radio na baterije...
"Nemamo jasan plan o tome što će EU učiniti u slučaju oružane agresije na državu članicu", stoji u izvješću
Srpska pjevačica za dlaku izbjegla tragediju u Novom Sadu: 'Ne mogu objasniti zašto sam se vratila'
Jutros sam ustala s mišljenjem da ne mogu preživjeti još jednu gužvu petkom u autu u Beogradu i krenula sam prema istoj željezničkoj stanici na kojoj se dogodila ova tragedija, baš u vrijeme kad se sve odigralo. Ne mogu vam reći zašto sam odustala i ipak krenula autom. Danas je ovo mogao biti bilo tko od nas. Velika tuga, napisala je.
Inženjer građevine objasnio kako je došlo do tragedije u Novom Sadu: 'Zbog ovog se diže panika'
Kako smo ranije pisali, željeznički kolodvor u Novom Sadu izgrađen je 1964. godine, a rekonstrukcija je počela u listopadu 2021. godine, da bi zgrada bila svečano otvorena u jeku predizborne kampanje u ožujku 2022. i potom ponovno zatvorena zbog nastavka radova
Bez dijeta i odricanja: Uz ovu vrstu prehrane masti se same tope, a uz to boostate zdravlje
Uradi sam projekt za koji vam je potrebno manje od 30 minuta i materijal koji već imate kod kuće