Yugo je, zasluženo ili ne, na glasu kao jedan od najgorih automobila svih vremena. Kod nas je, barem nekad, bio sveprisutan, ali postoje neki zanimljivi detalji koji vjerojatno nisu poznati široj javnosti. Neke od njih preuzeli smo iz knjige Jasona Vuica The Yugo - The Rise and Fall of the Worst Car in History (Uspon i pad najgoreg auta u povijesti).
1. Ime (1): Iako naj(ne)slavniji kao Yugo, auto se u samom početku zvao Zastava 102, a taj je naziv korišten i u ranim izvještajima domaćeg tiska.
2. Ime (2): Možda djeluje logično da je Yugo dobio ime prema Jugoslaviji, no Vuic piše da je zapravo nazvan prema istoimenom vjetru. Slična je bila i Volkswagenova praksa u sedamdesetima s modelima kao što su Jetta i Passat. Prije Yuga naziv mu je bio Jugo, a ipsilon je ušao u igru kako bi ime bilo razumljivije kupcima na stranim tržištima.
3. Dizajniran u Italiji: Yugo su dizajnirali Fiatovi i Zastavini inženjeri 1978. godine u Fiatovom dizajnerskom centru u Torinu. Značajno je temeljen na hvaljenom Fiatu 127, koji je proglašen Europskim autom godine za 1972. Međutim, Yugo ima nešto kraći međuosovinski razmak te potpuno novi vanjski dizajn.
4. Početak proizvodnje: Serijska proizvodnja krenula je u petak, 28. studenog 1980. godine. Datum je odabran kako bi prvi primjerak bio gotov idući dan, 29. studenog, na tadašnji Dan republike.
5. Yugo America: Jedan od glavnih krivaca za operaciju dovođenja Yuga na američko tržište je osebujni poduzetnik Malcolm Bricklin, koji je između ostalog u SAD doveo i Subaru, a ostat će zapamćen i po propalom sportskom automobilu Bricklin SV-1.
6. Robovi ili Slaveni: Neki američki političari protivili su se uvozu auta iz komunističke Jugoslavije tvrdeći zbog iznimno niske cijene da se radi o dampingu. Mogla se čak čuti optužba da Zastava koristi robove kao radnike, što je predsjednik Yugo Americe Bill Prior odbacio duhovitom igrom riječi: "Ne koriste robovsku (slave labor), već slavensku radnu snagu (Slav labor)".
7. Yugo umjesto limuzine: Yugo je SAD-u brzo postao poprilično omražen auto, no čini se da ga je barem jedan Amerikanac volio. Bio je to veleposlanik SAD-a u tadašnjoj Jugoslaviji John Scanlan, kojeg je vozač krajem osamdesetih po Beogradu vozio u žutom Yugu s američkim zastavicama na blatobranima.
8. Bolji od Saaba: Yugo na sudarnim testovima u SAD-u nije baš briljirao, no zanimljivo je da je u testu sudara pri brzini od 35 milja na sat nadmašio automobile kao što su Subaru GL (u kategoriji sigurnosti vozača) i Saab 900 (u kategoriji sigurnosti putnika).
9. Dar za Tita: Jedan od Zastavinih menadžera Toma Savić kaže da su dva prototipa Yuga bila poklonjena Josipu Brozu Titu, no nije poznato što je on s njima učinio. Tito je ranije jednu Zastavu 101 poklonio Leonidu Brežnjevu.
10. Innocenti Koral: Yugo je uz razna imena bio brendiran i kao Innocenti Koral. Innocenti je talijanska tvrtka najpoznatija po proizvodnji domaćih verzija slavnog Minija.
U jednome je bio nepobjediv,hrđao je bajbrže od svih