NOVI DVOSJED

400 rasnih konja u najbrutalnijoj ergeli Audija TT

Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
Foto: Audi
audi TT
04.05.2016.
u 11:30
Dva sportska primjerka sa znakom četiri prstena još nemaju cijenu, a proizvođač nije objavio ni podatke o potrošnji goriva
Pogledaj originalni članak

Audijev novi 5-cilindarski aluminijski motor razvija čak 400 konjskih snaga, čiji rad prati jedinstveni zvuk. Srce sportskog predvodnika TT serije, modela TT RS, koji je na salonu u Pekingu prestavljen kao Coupé i Roadster, tako raspolaže sa 60 konja više od prethodnika.

Do stotke za 3,7 sekundi

Ovaj 2,5 TFSI motor žiri međunarodnih automobilskih novinara šest je puta zaredom proglasio motorom godine. Najnovije unaprijeđenje donijelo mu je - uz povećanje snage - laganu konstrukciju i smanjenje unutrašnjeg trenja. Zapremina je ostala nepromijenjenih 2480 ccm. Sa snagom od 294 kW (400 KS) snažniji je nego ikada prije. Maksimalni okretni moment od 480 Nm dostupan je između 1700 i 5850 okr/min.

Cilindri, oni postavljeni odmah jedan uz drugoga i oni daleko jedan od drugoga, aktiviraju se naizmjence, što donosi poseban ritam. Audi TT RS Coupé do stotke ubrzava za 3,7 sekundi, a Roadster za 3,9 sekundi. Audi je maksimalnu brzinu ograničio na 250 km/h ili, uz doplatu, na 280 km/h. Za prijenos ove sirove snage na cestu zadužen je, naravno, quattro pogon, a 2,5 TFSI motor u TT RS-u uparen je sa 7-stupanjskim S tronic mjenjačem. Višelamelna spojka snagu slobodno raspodjeljuje između osovina, pa TT RS snažno drži podlogu. Prema kotačima upravljana kontrola okretnog momenta čini upravljanje još agilnijim i sigurnijim. Koristeći Audi drive select sustav, vozač može utjecati na quattro pogon i druge komponente kao što su sustav upravljanja, S tronic mjenjač, karakteristike motora i zaklopke ispušnog sustava. Dostupna su četiri načina rada: comfort, auto, dynamic i individual. Preko tipke za zvuk na središnjoj konzoli vozač može kontrolirati i zaklopku dvostrukog ispuha.

Sportska šasija, mala masa

Nabildani TT RS, ističe proizvođač, diči se malom masom i sportskom šasijom. Direktno upravljanje osigurava bliski kontakt s cestom, što bi vozaču prilikom prolaska kroz zavoje trebalo izmamiti osmijeh na lice. Na prednjoj osovini, samoventilirajući i perforirani čelični diskovi ugrađeni su iza 19-inčnih naplataka – ili kao opcija iza 20-inčnih kovanih laganih naplataka.

Alternativno, dostupni su laki i posebno na trenje otporni keramički diskovi od ugljičnih vlakana. Kao opciju, Audi isporučuje RS sportski ovjes plus s prilagodljivim amortizerima s magnetskom tehnologijom. U ovom slučaju, na tvrdoću ovjesa može se utjecati elektronskim putem. Kontrolna tehnologija integrirana je u Audi drive select sustav. Oba modela nude iste dimenzije. I Coupé i Roadster dugi su 419 centimetara, široki su 183 te su 134 cm visoki.

Po prvi puta u serijskoj proizvodnji, Audi kao opciju nudi Matrix OLED tehnologiju u sklopovima stražnjih svjetala. Ova tehnologija emitira ekstremno homogenu svjetlost visokog kontrasta. Svjetlost se može kontinuirano regulirati, ne baca sjene i ne zahtijeva reflektore. Svako stražnje svjetlo uključuje četiri jedinice tankog filma koje postaju manje iznutra prema van. Najveća nosi TT logotip i četiri Audijeva prstena. TT RS model ima LED stražnja svjetla i LED prednja svjetla kao dio serijske opreme. Alternativno, prednja svjetla su dostupna kao inteligentno kontrolirane Matrix LED jedinice.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.