Vozili smo

508 - u svakom pogledu dostojan prethodnika

Foto: ''
'peugeot_508'
Foto: ''
'508_2010_PT052'
Foto: ''
'508_2010_JFB035'
Foto: ''
'508_2010_079'
03.02.2011.
u 18:51
Za bazni benzinac treba izdvojiti 172.000 kuna, a za dizelaš 180.000 kuna. Za model opremljen Start&Stop tehnologijom treba platiti 187.000 kuna
Pogledaj originalni članak

Iako je bilo najavljivano da će zamjenjivati i 407-icu i 607-icu, zamijenit će samo 407-icu. Dovoljno težak zadatak, a vrijeme će pokazati je li mu novi 508 dorastao. Nakon što smo prevalili prve kilometre, prvi zaključak bio je da jest. 508 je dobro složen paket.

Vozan i kompaktan

Prvo što se nameće jest posve nov dizajnerski izričaj ove Peugeotove limuzine. Sličnost s izgledom uspješnog prethodnika zamijeti se odmah, i ovaj Peugeot izgleda dobro, no možda će trebati neko vrijeme da se na njega i naviknemo. 508 je robusniji, što potvrđuju i dimenzije.

Nova je limuzina 10,6 cm veća od prethodnika (9,7 cm za karavansku izvedbu), međuosovinski razmak povećan je pak 9,7 cm. No, unatoč tom povećanju francuski su inženjeri uspjeli smanjiti prevjes za 4,3 cm. To se u vožnji i vidi – novi 508 iznimno je lagan za vožnju, vrlo je kompaktan i čvrst, a cestu drži upravo odlično.

Da priču o dimenzijama završimo, u unutrašnjosti ima puno mjesta te se doista stječe dojam da se vozite u broj većem automobilu. Doista, a takav smo luksuz nekada tražili samo u visokoj klasi.

 

Bogata motorna ponuda

Da bi dojam vožnje bio potpun, potrebno je imati i dobre motore. To 508 svakako ima. Benzinska ponuda sačinjena je od BMW-ova 1,6-litraša koji dolazi u dvije varijante snage, od 120 i 156 KS, uparuje se sa 6-brzinskim mjenjačem u ručnoj i automatiziranoj verziji. Kod dizelaša je priča i nešto bogatija. Nude se tri motora, 1,6-litreni u osnovnoj i verziji sa Start&Stopom, te dvolitreni i 2,2-litreni agregat, koji zamjenjuje V&, snage 112, 140 i 163 te 204 KS. Za naš ukus i više nego dovoljno.

 

 

Osim osobinama i opremljenošću, novi će 508 biti konkurentan i cijenom. On je, naime, vrlo sličan novom Passatu, što bi se u startu moglo protumačiti kao hendikep, no kada pogledate profil i ponudu, jasno vam je da cijena ovdje vjerojatno neće biti presudan čimbenik. Za bazni benzinac treba izdvojiti 172.000 kuna, a za dizelaš 180.000 kuna. Za model opremljen Start&Stop tehnologijom treba platiti 187.000 kuna. Vrijedi li to sve doista tog novca, nemojte prosuđivati prije nego što novi Peugeot i isprobate.

 

 

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.