VOZILI SMO

Američka ikona prvi put u Europi

Foto: Mladen Milčić
Ford Mustang
Foto: Mladen Milčić
Ford Mustang
Foto: Mladen Milčić
Ford Mustang
Foto: Mladen Milčić
Ford Mustang
15.05.2015.
u 08:38
Dolazi u dvije karoserijske izvedbe, kao kupe i kabriolet, i sa dva motora
Pogledaj originalni članak

Američka ikona Ford Mustang konačno je stigla u Europu. Tek je šesta generacija Fordova "muscle cara" nakon više od 50 godina proizvodnje potpuno prilagođena za Stari kontinent. Imali smo ga prilike ekskluzivno isprobati jučer u Münchenu.

Dolazi u dvije karoserijske izvedbe, kao kupe i kabriolet, i sa dva motora. Klasični 5-litreni V8 sa 425 KS i prvi puta turbobenzinski 2,3-litreni EcoBoost sa 317 KS.

Upravo je slabiji motor za tradicionaliste trn u oku, ali nakon prvih testnih vožnji zavojitim bavarskim cestama možemo reći da EcoBoost neće nikoga razočarati, pa ni po pitanju reskog sportskog zvuka motora.

Ipak, za pravi doživljaj pravog grgljanja velikog agregata treba sjesti za upravljač V8 GT-a.

Dobra vijest su odlične cijene. U Njemačkoj početni Mustang stoji 35.000 eura, a za GT treba izdvojiti 39.000 eura. To je mnogo povoljnije od usporedive konkurencije. Hrvatske cijene još nisu poznate.

>> Za 50. rođendan stavili Mustang na vrh Empire State Buildinga

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

LI
lipnjak
10:54 15.05.2015.

Kod nas standardno.Da bi se namirili svi lopovi u drzavnom aparatu jedan drzavi jedan sebi.

PU
pulizg
09:54 15.05.2015.

a kod nas slabiji 650 000 kn

Avatar Ironman0105
Ironman0105
12:17 16.05.2015.

Cudno. Prvo citam o ovom od 425 konja, i mislim si kak je to jedan od najslabijih. Ali ne, ima i jos slabijih, ocigledno. No kad sam vidio cijenu, sve je jasno. Mali autici za europske cestice.