Peugeot

Atraktivna fastback francuska limuzina i u električnoj E-408 varijanti

Foto: Peugeot
07.10.2024.
u 08:15
Novi E-408 pokreće elektromotor snage 210 KS, a opremljen je baterijom neto kapaciteta 58,2 kWh uz koju je WLTP domet 453 km
Pogledaj originalni članak

Peugeot je predstavio električnu verziju svoje fasback limuzine 408. E-408 je tako postao 12 model u ponudi francuskog proizvođača u gami putničkih i lakih dostavnih vozila koji ima potpuno električni pogon. 
Još od prije dvije godine u ponudi su dvije plug-in hibridne verzija modela 408 sa 180 i 225 KS, a ranije ove godine na tržište je stigao i blagi 48-voltni hibrid sa 136 KS, a sada, eto, očekujemo i 100% električnu verziju za koju je Peugeot otvorio narudžbe.
Novi E-408 pokreće elektromotor snage 210 KS, a opremljen je baterijom neto kapaciteta 58,2 kWh. 
S ukupnom duljinom od 4,69 m i širinom od 1,85 m, Peugeot E-408 koristi višeenergetsku E-EMP2 (Efficient Modular Platform), poznatu po dugačkom međuosovinskom razmaku od 2,79 m. Platforma omogućava ugradnju baterije u podvozje automobila, ispod poda između kotača, čime se čuva prostor u kabini i spušta težište automobila za dinamično ponašanje na cesti. Ova arhitektura kombinira dinamičnu eleganciju fastbacka, ponašanje na cesti dostojno najboljih limuzina i blago povišen položaj za vozača koji povećava svakodnevnu praktičnost, sigurnost i udobnost.
 


Aerodinamici novog E-408 francuski inženjeri posvetili su posebnu pozornost. Tu su posebni branici, prednji usisnik zraka, zaslon ispod karoserije i donji stražnji štitnici za prednje kotače. Specifično je i podvozje koje tvori aerodinamični ravni pod, a rezultat je niska potrošnja električne energije od 15,2 kWh/100 km i do 453 km WLTP kombiniranog dosega.
Opremljen je visokonaponskom baterijom od 58,2 kWh iskoristivog kapaciteta s tehnologijom NMC 811 (80% nikla, 10% mangana i 10% kobalta) s 18 ugrađenih modula.
Regenerativno kočenje omogućuje glatku vožnju, a vozač može lagano koristeći poluge iza kompaktnog upravljača aktivirati regenerativno kočenje u 3 razine. Također, vozač može birati između tri načina vožnje, ovisno o svojim prioritetima. Normal je zadani način rada, nudi snagu od 190 KS i okretni moment od 300 Nm, nudeći idealnu ravnotežu između dinamičnosti i dosega. Sportski način rada (210 KS i 345 Nm) dostupan je za maksimalne performanse i aktivira se automatski i privremeno tijekom "kick downova". Način rada Eco (170 KS, 270 Nm) favorizira domet uz očuvanje užitka u vožnji.
 


Novi E-408 standardno je opremljen toplinskom pumpom, kao i grijanim upravljačem i sjedalima, optimizirajući toplinsku udobnost putnika uz očuvanje energije baterije. Standardno je opremljen trofaznim punjačem od 11 kW. Za punjenje istosmjernom strujom preko brzog DC punjača prihvaća snagu do 120 kW, omogućujući punjenje od 20% do 80% baterije za nešto više od 30 minuta i obnavljanje 100 km dosega za oko 10 minuta.

Peugeot E-408 nudi opsežan skup najnovije generacije sustava pomoći u vožnji, pokretan informacijama prikupljenim s 5 kamera i 3 radara i tako osigurava i olakšava vožnju, manevre i putovanja.
E-408 dostupan je u dvije verzije opreme: Allure i GT. Allure standardno dolazi s LED prednjim svjetlima, 19'' aluminijskim naplatcima,  i-Cockpitom s prilagodljivom 10'' digitalnom instrument pločom, navigacijom, glasovnim komandama, bežičnim zrcaljenjem Apple CarPlay/ Android Auto, audio sustavom sa 6 zvučnika, grijanim vozačkim sjedalom i upravljačem, dvozonskim automatskim klima-uređajem, stražnjom parking kamerom i senzorima, toplinskom pumpom... 
Kao i na svim svojim 100% električnim modelima, Peugeot nudi i kod E-408 jamstvo na električni motor, punjač, ​​prijenos te glavne električne i mehaničke komponente u trajanju do 8 godina ili 160.000 kilometara uz servisni interval svake 2 godine ili 25.000 kilometara.
Cijena još nije poznata.

'PREDSTAVILI SU NAS KAO EKSTREMISTE'

Srbija hrvatske studente prozvala špijunima, a danas ih na granici 'počastila' i uputila poruku

- Pod krinkom pitanja 'kako nam je u Beogradu' htjeli su nas uvući u temu prosvjeda kada je i nastala video izjava koju su njihovi mediji koristili. Predstavili su se kao 'turističko-nacionalna televizija, da se emitiraju na RTS-u a zapravo su bili Informer. Pratili su nas svugdje, bilo je to vrlo neugodno, kao i njihovo praćenje. Pogotovo ispred ulaza njihovog Elektrotehničkog fakulteta gdje se puno slika, no to je i jedini ulaz u njihov KST. Općenito je osjećaj u Beogradu bio jeziv i neugodan, pričaju nam hrvatski studenti

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.