Citroën DS5

Atraktivna krstarica dostojna i francuskog predsjednika

Foto: Danijel Berković/PIXSELL
citroën ds5 (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
citroën ds5 (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
citroën ds5 (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
citroën ds5 (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
citroën ds5 (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
citroën ds5 (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
citroën ds5 (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
citroën ds5 (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
citroën ds5 (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
citroën ds5 (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
citroën ds5 (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
citroën ds5 (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
citroën ds5 (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
citroën ds5 (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
citroën ds5 (1)
25.10.2012.
u 15:56
Model DS5 nema hidropneumatski ovjes koji je zaštitni znak Citroëna, ali i bez njega je udoban
Pogledaj originalni članak

Kud god smo vozili testni Citroën DS5, bili smo atrakcija. Atraktivan izgled Citroënove nove luksuzne limuzine naprosto lijepi poglede za modernu, pomalo avangardno dizajniranu karoseriju. Nostalgičari bi rekli – napokon, jer Citroën je u povijesti nudio nekoliko zaista posebnih automobila. Stilski je bez premca i uz detalje poput crnih aluminijskih naplataka i kromiranih letvica odiše luksuzom. Ubraja se u limuzine, ali dizajn je poseban pa ga možemo nazvati križancem limuzine, karavana i kompaktnog monovolumena.

Posebnost se nastavlja i u unutrašnjosti, a za volanom se osjećate kao u kokpitu zrakoplova. Istina, brojni instrumenti zahtijevaju i malo vremena za navikavanje, ali brzo smo se snašli. Najfinija koža kojom su presvučena sjedala i dizajnerski detalji – poput kromiranih ukrasnih umetaka ili tri električna sjenila ispod panoramskog krova – daju osjećaj pravog luksuza. Uostalom, nije se slučajno baš u DS5 na inauguraciju dovezao novi francuski predsjednik François Hollande.

DS5 pokreće 2-litreni HDi sa 160 KS, a za prijenos snage je zadužen odličan 6-brzinski automatski mjenjač njemačkog ZF-a, specijaliziranog proizvođača mjenjača. Do stotke DS5-ici treba 10,1 s, a maksimalna brzina je 212 km/h. Prosječna tvornička potrošnja je 6,1 l/100 km. Začudo, DS5 nema hidropneumatski ovjes koji je zaštitni znak Citroena. I bez njega je vrlo udoban, a daleko se najbolje snalazi na autocesti gdje je prava krstarica. Prtljažnik prima od 470 do 1290 litara.

Osnovna cijena Citroena DS5 sa 2-litrenim dizelašem od 163 KS iznosi 256.600 kuna, a sa Sport Chic paketom opreme i dodatnom opremom stoji 297.200 kuna.

>> Dobar izbor za vozače koji imaju 185 tisuća kuna

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

AA
aabbcc
19:43 25.10.2012.

dostojna i francuskog predsjednika __________________________ koja reklama za naseg seljaka. ( Kada ce Francuzi i Njemci priznati da proizvode relativno fus motore za auta i da vec 10 god. zaostaju u kvaliteti istih ? ).

Avatar adriaticregion
adriaticregion
23:30 25.10.2012.

jedan od najljepših automobila koje sam vidio! perfekcija!

PE
peugeot
23:53 25.10.2012.

Na zalost, u Hrvatskoj ima jos mnogo automobilista koji jos uvijek potcjenjuju francuske automobile govoreci u superlativima samo o njemackim autima!