Treća generacija Škode Fabije stigla je u Hrvatsku po početnoj cijeni od 79.898 kuna za model sa početnim 1-litrenim trocilindarskim benzincem od 60 KS i Ambition paketom opreme. Fabija je u odnosu na prethodnicu mnogo atraktivnija, pogotovo uživo, te sportskija, ali i prostranija. Bez obzira što je duljina ostala ista (400 cm), u odnosu na prethodnicu je šira za 3 cm što je pridonjelo većem prostoru za ramena, dok je prtljažnik od 330 litara izdašan skoro kao u nekih kompakata. Niža je za 3 cm što je pridonjelo boljoj aerodinamici i ležanju na cesti pa je vrlo komapktna karoserija u vožnji dinamična, čemu je pridonijeo i odličan 1,2 TSI sa 90 KS, koji smo isprobali. Uz 5-brzinski mjenjač Fabia je s tim agregatom na granici sportskih performansi (11,0 do stotke i 185 km/h). Za zahtjevnije tu je i jači TSI sa 110 KS (9,6 S, 199 km/h).
Razlog tome je i smanjena masa za 65 kg, pa sada najlakši model ima 980 kg.
U vožnji je jednako dobra kao i VW Polo s kojim dijeli platformu. Za manje zahtjevne tu su dva athosferska trocilindarska benzinca sa 60 i 75 KS, te dva jako štedljiva dizelaša.Škoda je s Fabijom napravila veliki tehnološki iskorak. Najveća novost je MirrorLink i SmartGate tehnologija, putem koje se Fabia povezuje s pametnim telefonima. MirrorLink omogućava korištenje aplikacija s pametnog telefona (zasad samo Android) putem Fabijinog dodirnog zaslona, a SmartGate omogućava pregledavanje informacija o vožnji na zaslonu telefona.
Fabia ima i niz sigurnosnih sustava poput funkcije kočenja kad u gradskom prometu prijeti nezgoda, automatskog kočenja nakon nezgode i detekcije umora kod vozača, a šest zračnih jastuka je u seriji. Materijali, pogotovo u Style paketima opreme koji pružaju atraktivne personalizirane dodatke (dvobojna karoserija, lijepe naplatke...), su vrlo dobri. Karavanska Combi verzija u Hrvatsku stiže za nekoliko mjeseci.
Fabia je promašeno ime za automobil, ne znam kako to još Česi nisu shvatili. Neko atraktivnije ime bi povećalo privlačnost auta, a samim time i prodaju. Inače auto izgleda ok.