NOVI AUDI A5

Savršen spoj tehnologije, dinamike i dizajna - cestama klizi kao zalijepljen za asfalt

Foto: Audi
Audi A5
Foto: Audi
Audi A5
Foto: Audi
Audi A5
Foto: Audi
Audi A5
Foto: Audi
Audi A5
Foto: Audi
Audi A5
02.07.2016.
u 07:00
U Hrvatskoj se druga generacija Audijeva kupea očekuje u listopadu, a cijene mu još nisu poznate. 
Za Njemačku su pak najavljene cijene od 38.000 eura
Pogledaj originalni članak

Elegantna i upečatljiva silueta naglašeno sportskih linija na prvi je pogled najsnažniji adut nove, druge generacije Audija A5 Coupé. Na drugi su pogled to novi, 17 posto snažniji i 22 posto učinkovitiji motori, a njemački ih premium proizvođač za svoju poslasticu nudi šest: dizelaše snage 190, 218 i 286 KS te benzince od 190, 252 i vrhunske 354 konjske snage, uz koje u novom S5 Coupé iz 3,0 TFSI motora dolazi i 500 Nm. Ovaj 6-cilindarski turbak nudi 21 KS više od motora u istovjetnom modelu prethodne generacije, a do stotke ovu skulpturu na kotačima potjera za samo 4,7 sekundi.

Između udobnosti i sporta

Nakon vožnje zavojitim cestama u okolici Porta u glavne adute novog A5 Coupéa moramo svrstati također potpuno novu šasiju koja do savršenstva dovodi omjer udobnosti i dinamike, uz mogućnosti podešavanja brzine odziva motora, izmjene stupnjeva prijenosa (u ponudi su nove izvedbe 6-brzinskog ručnog, 7-brzinskog S tronica i 8-brzinskog tiptronica), tvrdoće amortizera ovisno o željama vozača. Lakoća kojom A5 Coupé klizi zavojitim cestama, kao zalijepljen za asfalt, jednostavno oduševljava. High tech opremljen putnički prostor sa sjedalima udobnima poput najdražih fotelja, kvalitetne završne obrade i najfinijih materijala, prostorno je profitirao od većeg međuosovinskog razmaka.Mnoge stavke s izdašnog popisa opreme novog Audija A5 Coupé poznate su iz modela Q7.

A5 Coupé sada je prvi put raspoloživ s opcijskim virtualnim kokpitom, 12,3-inčnim TFT zaslonom s rezolucijom od 1440x540 piksela.

Prednji ili 4x4 pogon

On zajedno sa sustavom MMI navigation plus, koji uključuje 8,3-inčni zaslon na središnjoj konzoli, tvori centralnu informacijsku jedinicu. Okrugli regulator je središnja je točka MMI terminala, koji sadrži i podlogu osjetljivu na dodir. Ona služi za unos znakova te za pokrete s više prstiju, što vozaču primjerice omogućuje zumiranje karte. Logika upravljanja MMI sustavom slična je onoj kod pametnog telefona.

U ponudi je pogon na prednje i na sve kotače, a opcijski se u dvije najsnažnije quattro inačice (3,0 TDI sa 286 KS i S5) nudi i sportski diferencijal na stražnjoj osovini. Od prethodnika je novitet 60 kg lakši. Karoserija mu je najlakša u klasi zahvaljujući inteligentnoj mješavini materijala. Sve u svemu, po više detalja njemački novitet izbija u prvi plan, no ipak sve počinje i završava s naprednom tehnologijom i dizajnom. Primjerice, dinamičnim pokazivačima smjera te opcijskim LED i Matrix LED svjetlima Audi je uz gornji rub stražnjeg stakla A5 Coupéa punom širinom dodao usko stop svjetlo. Upečatljiv je to detalj koji se odlično uklopio u model skladnih proporcija. Novi Audi A5 Coupé u Hrvatsku bi trebao stići u listopadu. Cijene za naše tržište još nisu poznate, no u Njemačkoj bi A5 Coupe trebao stajati od 38.000 eura dok se za S5 Coupé očekuje cijena od oko 63.000 eura.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.