Elegantna i upečatljiva silueta naglašeno sportskih linija na prvi je pogled najsnažniji adut nove, druge generacije Audija A5 Coupé. Na drugi su pogled to novi, 17 posto snažniji i 22 posto učinkovitiji motori, a njemački ih premium proizvođač za svoju poslasticu nudi šest: dizelaše snage 190, 218 i 286 KS te benzince od 190, 252 i vrhunske 354 konjske snage, uz koje u novom S5 Coupé iz 3,0 TFSI motora dolazi i 500 Nm. Ovaj 6-cilindarski turbak nudi 21 KS više od motora u istovjetnom modelu prethodne generacije, a do stotke ovu skulpturu na kotačima potjera za samo 4,7 sekundi.
Između udobnosti i sporta
Nakon vožnje zavojitim cestama u okolici Porta u glavne adute novog A5 Coupéa moramo svrstati također potpuno novu šasiju koja do savršenstva dovodi omjer udobnosti i dinamike, uz mogućnosti podešavanja brzine odziva motora, izmjene stupnjeva prijenosa (u ponudi su nove izvedbe 6-brzinskog ručnog, 7-brzinskog S tronica i 8-brzinskog tiptronica), tvrdoće amortizera ovisno o željama vozača. Lakoća kojom A5 Coupé klizi zavojitim cestama, kao zalijepljen za asfalt, jednostavno oduševljava. High tech opremljen putnički prostor sa sjedalima udobnima poput najdražih fotelja, kvalitetne završne obrade i najfinijih materijala, prostorno je profitirao od većeg međuosovinskog razmaka.Mnoge stavke s izdašnog popisa opreme novog Audija A5 Coupé poznate su iz modela Q7.
A5 Coupé sada je prvi put raspoloživ s opcijskim virtualnim kokpitom, 12,3-inčnim TFT zaslonom s rezolucijom od 1440x540 piksela.
Prednji ili 4x4 pogon
On zajedno sa sustavom MMI navigation plus, koji uključuje 8,3-inčni zaslon na središnjoj konzoli, tvori centralnu informacijsku jedinicu. Okrugli regulator je središnja je točka MMI terminala, koji sadrži i podlogu osjetljivu na dodir. Ona služi za unos znakova te za pokrete s više prstiju, što vozaču primjerice omogućuje zumiranje karte. Logika upravljanja MMI sustavom slična je onoj kod pametnog telefona.
U ponudi je pogon na prednje i na sve kotače, a opcijski se u dvije najsnažnije quattro inačice (3,0 TDI sa 286 KS i S5) nudi i sportski diferencijal na stražnjoj osovini. Od prethodnika je novitet 60 kg lakši. Karoserija mu je najlakša u klasi zahvaljujući inteligentnoj mješavini materijala. Sve u svemu, po više detalja njemački novitet izbija u prvi plan, no ipak sve počinje i završava s naprednom tehnologijom i dizajnom. Primjerice, dinamičnim pokazivačima smjera te opcijskim LED i Matrix LED svjetlima Audi je uz gornji rub stražnjeg stakla A5 Coupéa punom širinom dodao usko stop svjetlo. Upečatljiv je to detalj koji se odlično uklopio u model skladnih proporcija. Novi Audi A5 Coupé u Hrvatsku bi trebao stići u listopadu. Cijene za naše tržište još nisu poznate, no u Njemačkoj bi A5 Coupe trebao stajati od 38.000 eura dok se za S5 Coupé očekuje cijena od oko 63.000 eura.