Kome bijesnih 520 konjskih snaga ispod poklopca motora standardnog Audija S8 nije dovoljno, proizvođač iz Ingolstadta pripremio je pojačanu verziju – S8 Plus.
Pokreće je isti V6 motor, 4.0 TFSI, ali s čak 85 konjskih snaga više. Tako da nova najjača Audijeva limuzinska raketa sada razvija 605 KS i čak 750 Nm okretnog momenta (+50 Nm).
Plus u dodatku imenu tako ne znači povećanje dimenzija (za razliku od L modela), već povećanje performansi. A one su zaista impresivne, petmetarska limuzina s mjesta do 100 km/h stiže za samo 3,8 sekundi što je odličan rezultat i za nekog superlakog sportaša, a ne za teškaša od 2 tone. Najveća brzina je 305 km/h (ako se naruči verzija bez elektronske blokade na 250 km/h).
Kotači od 21-inča
Za prijenos snage na quattro pogon na sva četiri kotačasa sportskim diferencijalom zadužen je 8-stupanjski tiptronic automatski mjenjač.
Dinamička oprema uključuje i keramičke kočnice i dvostruki sportski ispušni sustav sa četiri ispušne cijevi. S8 Plus ima adaptivni zračni ovjes i dinamično upravljanje, i to posebno za ovaj automobil prilagođeno od Audijevih stručnjaka iz sportskog odjela.
S8 Plus dolazi na 21-inčnim kotačima sa 275/35 dimenzijama guma.
Mercedes skuplji 90.000 €
Za razliku od "običnog" S8, može se prepoznati po decentnom spojleru straga na poklopcu prtljažnika, posebnim usisnicima zraka i prednjoj maski, potamnjenim svjetlima i sjajnim crnim difuzorom te dijelovima karoserije i vanjskim ogledalima od ugljičnih vlakana. Vrlo decentno i elegantno. Prednja svjetla imaju Matrix LED tehnologiju kao standardnu opremu i to s dinamičnim pokazivačima smjera.
Tvornička potrošnja Audija S8 Plus je 9,6 l/100 km.
Na tržište stiže u studenom, a objavljena je i njemačka cijena - 145.200 eura. Konkurenti? Mercedes S65 AMG sa 629 KS, koji je 90.000 eura skuplji od Audija A8 Plus. Trenutno najjači BMW Serije 7 je 750i xDrive sa 450 KS koji stoji 107.500 €.
>> Audi A4 - Elegantniji, lakši, štedljiviji i tehnološki mnogo napredniji
navodno iz nepovjerljivih izvora,na dva kupljenja trci gratis