A3 Sportback

Audijev premium kompakt redizajnom je dobio na uglađenosti i luksuzu

Foto: Marko Prpić/Pixsell
Audi A3 Sportback
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Audi A3 Sportback
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Audi A3 Sportback
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Audi A3 Sportback
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Audi A3 Sportback
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Audi A3 Sportback
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Audi A3 Sportback
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Audi A3 Sportback
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Audi A3 Sportback
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Audi A3 Sportback
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Audi A3 Sportback
15.01.2017.
u 10:00
Iako je pod prednjim poklopcem najslabiji ponuđeni dizelaš, ergelom od 110 konja bili smo zadovoljni u svim režimima vožnje
Pogledaj originalni članak

Kompaktni Audi - iako njemački proizvođač u gami ima i manji model - otvara pravu ponudu premium vozila, jer na manje od ovih 431,3 cm nema smisla govoriti o luksuzu. Aktualni A3 Sportback od prethodnika se odmaknuo novim prednjim i stražnjim LED svjetlima, a nakon redizajna bolje mu izgledaju i odbojnici.

U interijeru također uočavamo većinom kozmetičke promjene, i to u vidu novog kola upravljača i većeg LCD zaslona. Instrumenti i sama organizacija komandi poznata je iz prethodnog modela, ali i iz većih Audija. Materijali su kvalitetni, ugodniji i mekši nego ranije, završna obrada također je na visokoj razini. Iako testni primjerak nije stigao u najbogatijoj izvedbi, premium štih je očit. Prednja sportska sjedala komforna su i udobna te odlično podupiru tijelo. Vozač i suvozač prostora imaju u izobilju. Straga će putnicima biti ugodno samo ako ih je dvoje. Za treću odraslu osobu na stražnjoj klupi mjesta baš i nema. Prtljažnik prima dobrih 380 litara, a zahvaljujući preklopivoj stražnjoj klupi prtljažni prostor može rasti do 1220 litara.

Pod prednjim je poklopcem isprobanog primjerka 4-cilindarski, turbodizelski motor koji razvija 110 KS pri 3200-4000 okretaja u minuti, uz 250 Nm pri 1500-3000 okretaja. Snaga se na prednje kotače prenosi putem odličnog 6-brzinskog ručnog mjenjača. Uglađeno surađujući s ručnim mjenjačem, elastičan turbodizelaš A3 Sportback do stotke dovede za 10,7 sekundi. Maksimum mu je na 200 km/h, a deklarirana prosječna potrošnja iznosi 3,8 l/100 km. Toliko štedljivi nismo bili, ali zadovoljni smo i prosjekom od 4,7 l/100 km.

U vožnji je dojam još bolji nego na papiru. Ubrzanja su dobra, agilnost vrhunska. A3 Sportback sa sportskim ovjesom užitak je voziti, a - iako najslabiji u ponudi - turbodizelaš od 110 konja nije bio razlog nezadovoljstva ni na otvorenoj cesti, ni na autocesti. Odlično opremljen Sport+ testni primjerak stoji 206.688 kuna. U serijskoj su opremi, primjerice, Audi Drive Select koji na pritisak gumba mijenja vozne osobine auta, MMI radio plus s osam zvučnika, putno računalo, Bluetooth, el. podesivi retrovizori, el. podizači prozora, kromirani završetak ispušne cijevi, stražnji parkirni senzori, automatski klima uređaj, LED svjetla, 9 zračnih jastuka.

>> Evo koje su marke i modeli auta lani bili najprodavaniji

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 8

SZ
slaven zadravec
08:16 16.01.2017.

Zbog čega redakcija Automobili uporno izbjegava temu odštete VW-a Hrvatskoj i njenim građanima. Ili možda prefarantski software nije bio u vozilima koja su se prodavala kod nas?

ST
strmopec
20:33 15.01.2017.

"Odlično opremljen Sport+ testni primjerak stoji 206.688 kuna." Gdje je tu test? Čisti oglas...

DU
Deleted user
12:27 16.01.2017.

Imam ovaj A3 samo prije face lifta. Isti auto... Uglavnom, auto ne vrijedi ni blizu tih novaca. Nakon njega, nikada više Audi!!! Ne valja auto, ne valjaju servisi. Sve jedna velika žalost!!