Megatrend

Automatizacija korisničke podrške virtualnim asistentima

Foto: PR
Automatizacija korisničke podrške virtualnim asistentima
20.12.2019.
u 09:58
Postoji mnogo alata za izradu chatbota. U svojim projektima koristili smo IBM-ov Watson Assistant radi njegove jednostavnosti, brzog procesa izrade chatbota i velikog broja naprednih mogućnosti
Pogledaj originalni članak

Dobivate mnoštvo jednakih pitanja od svojih zaposlenika ili korisnika koji žele odgovore što prije? Želite uštedjeti vrijeme odgovaranja na svako od njih? Želite imati bolji uvid u zadovoljstvo vaših zaposlenika i korisnika? Virtualni asistenti elegantno su rješenje! Danas, u doba kada je većina ljudske interakcije online, virtualni asistenti postali su vruća tema. Broj poruka koji se dnevno razmjenjuje postaje sve veći te se time povećava i opterećenje na one koji na njih moraju odgovarati. Chatbotovi služe kao “desna ruka” pri rješavanju tih problema. Chatbot je svako programsko rješenje koje vodi razgovor s korisnikom tekstualnim ili auditornim metodama. Dizajniran je za uvjerljivu simulaciju ponašanja čovjeka kao konverzacijskog partnera. Najveće prednosti korištenja chatbotova su stalna dostupnost, brzina odgovora na upit i konzistentni odgovori.

Postoji mnogo alata za izradu chatbota. U svojim projektima koristili smo IBM-ov Watson Assistant radi njegove jednostavnosti, brzog procesa izrade chatbota i velikog broja naprednih mogućnosti. Još jedna prednost Watson Assistanta jest mogućnost ugrađivanja vlastitih skripti i ostalih IBM-ovih servisa, poput servisa Personality Insights za analizu dimenzija ličnosti (primjena u predselekciji kandidata) te servisa Tone Analyzer za analizu emocija i tona govora korisnika (primjena u turističkim i prodajnim vodičima koji daju personalizirane prijedloge na temelju verbalnog feedbacka korisnika). Preopterećenost organizatora konferencija jedan je od problema za koje smo rješenje pronašli u izradi virtualnog asistenta.

U listopadu ove godine izradili smo chatbot Đurđu koji pomaže organizatorima uštedom resursa i vremena za komunikaciju oko događanja. Pruža bolju korisničku podršku, dostupnu 24 sata dnevno te povećava angažiranost publike oko događaja. Konferencijski chatbot pokriva mnoštvo sadržaja: informacije o programu, predavačima, prijavi, sponzorima, lokaciji, vremenskoj prognozi za dan konferencije, često postavljana pitanja i razne druge upute. Što zaključiti iz naših iskustava? IBM-ov Watson Assistant odličan je alat za brzu izradu chatbotova, uz dobro definiran problem koji chatbot treba riješiti. Umjetna inteligencija i obrada prirodnog jezika vide svijetlu budućnost, područja primjene virtualnih asistenata ima i više nego dovoljno, samo treba znati iskoristiti chatbotove na pravi način u pravu svrhu. Ako želite više saznati o chatbotovima ili ako želite svog chatbota, slobodno se obratite stručnjacima tvrtke Megatrend poslovna rješenja na tel. +385 1 4091 300 ili na poslovna.rjesenja@megatrend.com.

Scene koje su vas najviše iznenadile: Najveći hit bila je djevojka na parkiralištu

hitovi godine
Foto: Screenshoot
lijes
Foto: Screenshot
Odrezak
Foto: Screenshot
bager
Foto: Screenshot
napao susjeda
Foto: Screenshot
prevara
Foto: Vkontakte
Tatjana Kuvšinikova
Foto: Screenshot
mladenci
Foto: Northamptonshire Police
kradljivac
Foto: Screenshot
smeće
Foto: Wochit
Mama uhvatila kćer kako jede rođendansku tortu
Foto: Screenshot
spavaju na travi
Foto: Screenshot
morski pas
Foto: Facebook/Gajnice jučer danas sutra
Foto: Google
Jezero gdje je pronađeno vozilo preko Googleovih karti
Foto: Screenshot
dječak
Foto: Facebook
mladenci
Foto: Facebook
mladenci
Foto: Screenshot
Ruskinja

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.