Renault Kadjar, novi Renaultov kompaktni crossover, stigao je u Hrvatsku po početnoj cijeni od 149.900 kuna za model sa 1,2 TCe turbobenzinskim motorom od 130 konjskih snaga.
Kadjar je nastao na istoj platformi na kojoj se razvio i njegov brat blizanac Nissan Qashqai druge generacije. U Renaultu to ne skrivaju, ali ističu da Kadjar nosi pravi Renaultov DNK izvana, u unutrašnjosti nudi pročišćen kokpit te kao Kadjarovu prednost vide štedljive motore.
Kadjar je s dužinom od 445 cm jedan od najvećih u klasi. Međuosovinski razmak od 265 cm jamči prostranost u kabini, a odličnih 472 litara prima prtljažnik.
AWD pogon i Xmod
Od tla je udaljen 20 cm, a prilazni (18) i odlazni (28) kut omogućuju mu solidne mogućnosti na terenu. No, Kadjar je prvenstveno crossover stvoren za cestu, pa se očekuje da će i većinu prodaje nositi verzije s prednjim pogonom. Pogon na sva četiri kotača je Nissanov, istovjetan kao u Qashqaiju. U ponudi je i prijelazno rješenje u smislu naprednog ESP sustava "extended grip" (Xmod).
U ponudi su tri motora. Jedan je turbobenzinski 1,2 TCe sa 130 KS i 205 Nm okretnog momenta, kojem je deklarirana prosječna potrošnja od 5,6 l/100 km.
Dva su dizelska motora u ponudi. Dobro je poznat 1,5-litreni dCi sa 110 KS, koji osim sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem stiže i uz EDC automatik sa dvije spojke (doplata 15.000 kn). Jači dCi je 1,6-litreni sa 130 KS, a uz njega se Kadjar može naručiti sa 4WD pogonom. Upravo smo takvu verziju imali priliku isprobati na kratkoj vožnji. Kadjar lijepo krstari autocestom, a dobro se snalazi i na otvorenoj cesti. Čini nam se da je nešto mekši i udobniji od Nissanova Qashqaija, od kojeg je s usporedivom opremom jeftiniji 6000 kuna.
Dizelaš od 167.900 kn
Četiri su paketa opreme, a već početni Life paket donosi bogatu opremu poput 7" TFT zaslona na kontrolnoj ploči, LED dnevnih prednjih i stražnjih svjetala, klima-uređaja, el. prakirne kočnice... Početni dizelaš stoji 167.900 kuna.
>> Novi crossover ujedinio je gradsko nasljeđe Fiata 500 i Jeepovu robusnost