neobične kombinacije

BMW najavljuje monovolumen, a Peugeot superautomobil

Foto: REUTERS/PIXSELL
pariški autosalon (1)
Foto: REUTERS/PIXSELL
pariški autosalon (1)
Foto: AFP/PIXSELL
pariški autosalon (1)
02.10.2012.
u 11:33
BMW-ov kompaktni jednovolumen dolazi s prednjim pogonom, a Peugeot je pokazao i crossover 2008
Pogledaj originalni članak

Konceptni automobili uvijek zauzimaju važno mjesto na izložbenim prostorima većih salona. Neki od njih su predserijski, ali praktički gotovi automobili spremni za skoro lansiranje na tržište, a drugi pak sugeriraju u kojem smjeru proizvođači razvijaju tehnologiju i pokazuju dizajnerske smjernice budućih serijskih modela. Tako je BMW u Parizu predstavio Active Tourer, kompaktni monovolumen duljine 4,35 i visine 1,56 metara, koji bi se na tržištu trebao pojaviti u proljeće 2014. godine. To je ujedno i prvi BMW s prednjim pogonom, a osim benzinaca i dizelaša, pokretat će ga i hibridni sustav.

>> Među više od 100 premijera u Parizu i VW Golf VII

Kompaktni crossoveri

Atraktivan mali konceptni Peugeotov crossover 2008 zapravo je podignuta i malo izdužena verzija modela 208. Dug je 414 centimetara. Mladenačkim izgledom konkurirat će Nissan Jukeu, Mini Coutrymanu, Suzukiju SX4... A Suzuki je također predstavio svojevrsnog nasljednika modela SX4, S-Cross Concept. Taj je koncept dug 431 cm (čak 20 cm dulji od SX4), a na tržište bi trebao stići 2013. godine.

Struja i dalje u modi

Dakako, i dalje su u modi ekološki modeli pokretani strujom. Smart je predstavio koncept ForStars. To je mališan dug svega 3,55 m, a pokreće ga Brabusov elektromotor sa 80 KS. Infiniti, luksuzni brend japanskog Nissana, predstavio je svoj prvi električni automobil. Studiju pokreće elektromotor snage 134 konja.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar commentator
commentator
12:15 02.10.2012.

Mora se priznat da onaj pežotov na središnjoj fotografiji jma origialan dizajn (usput meni bi bio dovoljan onaj elektromotor od 80 konja.)

Avatar flegmatik
flegmatik
11:59 04.10.2012.

Pa 80% vozaca BMW-a ionako ne zna da im se pogon prenosi na zadnje kotace. Ovo je BMW-ov dobar potez!