BMW nam je u Leipzigu omogućio vožnju novim crossover modelom X1

BMW nam je u Leipzigu omogućio vožnju novim crossover modelom X1
06.10.2009.
u 11:15
Prvi je kontakt s “malim“ bavarskim SUV-om pokazao da je riječ o temeljito izvedenom automobilu koji u Hrvatskoj, osim dobrih iskustava, ima i konkurentnu cijenu od 230.645 kuna, dakako u premium segmentu.
Pogledaj originalni članak

Prvi su metri odmah pokazali koliko je X1 dobar. Bilo kakav negativan komentar bio bi neprikladan, jer riječ je o temeljito izvedenom automobilu. Od vrha do dna. Vožnja je pravo zadovoljstvo, gotovo slično onome kada se kupcima u studenome počnu isporučivati prvi modeli. Svi osim sDrivea i xDrivea 18d, koji će stići mjesec dana kasnije.



Vlasnicima će ovo uglavnom biti svakodnevni automobil koji će se manje boriti s terenom, više s konkurencijom. Zato, u manirima tradicije, X1 i podsjeća na X3. Stratezi marke oprezno su balansirali da se vlasnici, “dileri” i budući kupci ne bi previše ljutili. Okolnosti će u sljedećih godinu dana stoga biti izmijenjene, pa će X3 dobiti novo ruho. Dotad novi konkurent pažljivo kombinira malu dužinu od 445 cm s prepoznatljivim stilskim elementima serije 1 i serije 3 Touring, ali s neospornim ukrasom X-arome.

Pri konstruiranju Bavarci su se najviše služili vlastitim policama. Stoga je i ovjes za tu marku klasičan - sprijeda je mcpherson, a straga multilink. Izvedba 18d, će uz onu 20d, vjerojatno biti najzastupljenija na hrvatskom tržištu. Kako i ne bi kada se cijena kreće od 230.645 kuna, tj. 253.673 kuna. Puno za malo? Ovaj bi put vrijedilo obrnuto, naravno, pogledamo li segment premium modela. Usprkos očekivanom talentu za asfalt, X1 je upečatljiv i izvan uređenih prometnica.

Od tla je udaljen 194 mm, što može izmamiti osmijeh. Elektronski kontrolirani pogon na sve kotače predano obavlja svoju ulogu. Na stražnje se kotače prenosi 40 do 60 posto momenta u normalnim uvjetima, a prema potrebi i puno više ili puno manje. Ovisno o senzorima. Nema više nejednakih udaraca na istoj osovini, u BMW-u X1 sve je ublaženo. Modificirani su amortizeri s preciznijim linearnim kretanjem, sve je prilagođeno karakterističnom BMW-ovu stilu vožnje, povezanom s korištenjem upravljača i papučice gasa.

Nov je i servoojačivač upravljača - povezan s brzinom kretanja vozila - kako bi se olakšali balansiranje i visoka razina stabilnosti. Kompaktna je unutrašnjost dobila kokpit u tipičnom stilu marke, uključujući i neke instrumente te I-Drive aktualne generacije. Prtljažnik nudi 420 litara, a potpuno preklopljen raste na 1350 litara. Dakle, mjesta ima. Ima ga doista i doslovce. Na tržištu.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

DA
dafa
08:43 07.10.2009.

netko je ljubomoraaaannnnn (antimafia)....

ZG
zgubidan
12:09 07.10.2009.

ne bih ga bas usporedivao s q7 jel ovo je beba za onaj nosač aviona, na ovom mi je boja super zanimljiva svidaju mi se i linije auta ali ovako nemastovito dizajnirana unutrasnjost to nikako ne mogu da podnesem, uglavnom za te pare ima boljih auta po meni

AN
antimafia
11:39 06.10.2009.

Na lošem terenu za par sati došli bi do očekivane spoznaje da je posrijedi najobičnije gradsko šminkersko smeće, poput ostalih tipa Q7 i sl.