PRIBLIŽAVANJE MLAĐOJ KLIJENTELI

BMW otkrio kako će izgledati njihov novi logo

Foto: ARND WIEGMANN/REUTERS/PIXSELL
BMW
Foto: BMW
Foto: BMW
04.03.2020.
u 12:53
Novi logo i brend simboliziraju važnost i relevantnost za mobilnost i užitak vožnje u budućnosti - smatra Thiemer, viši potpredsjednik BMW-a
Pogledaj originalni članak

Automobilski div BMW objavio je detalje promjene svojeg vizualnog identiteta, među kojima su najistaknutije promjene u logu. 

- Takvom modernizacijom želimo se približiti mlađoj klijenteli koja je odrasla u digitalnom dobu. Stari crni prsten je uklonjen po prvi put, a novi logo simbolizira mobilnost i užitak u vožnji. Željeli smo iskoristiti ovu novu transparentnu verziju da pozovemo naše mušterije, sada više nego ikada, da postanu dio svijeta BMW-a - rekao je Jens Thiemer, viši potpredsjednik u BMW-u.

- Novi logo i brend simboliziraju važnost i relevantnost za mobilnost i užitak vožnje u budućnosti - smatra Thiemer.

Foto: BMW

Novi BMW-ov logotip zadržao je isti oblik, ali njegov dizajn ima novi pristup. Sredina još uvijek ima plavu i bijelu boju bavarske države, dok je maknut crni krug. Promjene je doživio i font, a vanjski prsten sada ima ravan dizajn u bijeloj boji, dok neki gradijenti popunjavaju ostatak logotipa.

BWM najavio je modernizaciju logotipa M odjela, kao i električne verzije s logotipom “i”.

Automobilski div poznat je po tome što mijenja svoj vizualni identitet sa svakom novom generacijom mušterija. 

Foto: BMW

 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

Avatar messerschmidt
messerschmidt
19:04 06.03.2020.

Odmah bih kupio 02 model, da se još proizvodi.

BA
bayax
21:41 29.03.2020.

Ok...

Avatar MariaIU84
MariaIU84
19:57 08.03.2020.

Laura, 27. bxes.xyz/d962097