Baš kada hokejaši Medveščaka kreću u rasplet ovogodišnje sezone u KHL-u, mi smo se nakon dvomjesječnog hard testa oprostili od Citroena C3 s paketom opreme nazvanim u njihovu čast. Isprobali smo ga s novim 1,2-litrenim trocilindrašem od 82 KS i možemo reći da je taj motor pun pogodak za one koji traže prvenstveno gradski automobil sa štedljivim ali živahnim agregatom s kojim se bez problema mogu uputiti i na duži put. Najveća brzina od 175 km/h i dobra zvučna izolacija idu mu u prilog. Prosjek testa nam je bio 6,6 l/100 km i to u dinamičnijem režimu vožnje. U gradu, gdje će ga ipak većina najčešće koristiti, može se računati s potrošnjom manjom od 7,5 litara.
S dužinom od 394 cm C3 je jedan od najprostranijih modela B segmenta, Prtljažnik prima solidnih 300 l pa zbog svoje prostranosti, C3 može biti i mali obiteljski automobil, prvenstveno za mlađe obitelji. Doprinos tome daju i dva isofix sustava na stražnjim sjedalima.
Bogata “hokejaška” oprema Medveščak već je godinama kod Citroena oznaka za poseban paket koji C3 čini gradskim šminkerom. Sadržava, između ostalog, LED dnevna svjetla, kromirane kvake, letvice i okvire po cijelom automobilu, armaturnu ploču i središnju konzolu u sjajnoj crnoj boji. Medveščak oprema ima i sve ono što većini treba za ugodnu vožnju poput CD radija s četiri zvučnika, maglenke, kožom presvučen volan, električne vanjske retrovizore, daljinsko zaključavanje, limitator brzine... Što se sigurnosti tiče tu su zračni jastuci za vozača i suvozača, bočni zračni jastuci, ali i zračne zavjese. Ovako opremljen i s ovim motorom stoji 83.900 kuna.