Od svih nabrijanih modela koji su nam se na test posložili tjedan za tjedan, Opel Astra OPC vizualno nas se najviše dojmila. Robusnim nastupom, agresivnim detaljima i, da, intenzivnom plavom bojom najrazmetljivije je vikala: nisam obična Astra!
A to se od ovakvog automobila i traži. Sportska izvedba mora biti razmetljiva, vizualno drugačija od slabije verzije. U Opelu su tu lekciju odlično svladali.
Sportska sjedala odlično podupiru tijelo vozača i suvozača. Sjedi se niže, no ergonomija nije upitna. Štoviše, dobro smo se osjećali i nakon više prevaljenih kilometara.
Bez turbo rupe
Savršen ovjes i potentan dvolitreni turbobenzinac sa 280 KS i 400 Nm izvrsno se slažu, a malo zaostaje samo 6-stupanjski ručni mjenjač. Nedostaje mu preciznosti. Sniženo FlexRide podvozje odlično je, kao i Brembo kočnice. Bez obzira na trenutni broj okretaja, motor snage ima u izobilju i voljan ju je dati. U odnosu na prethodnu Astru OPC, nova ima 40 KS i 80 Nm više. Usisni sustav i turbo punjač prilagođeni su, pa turbo rupe ovdje nema.
Ovaj rijetko stabilan automobil i pri žestokoj vožnji ne odustaje od zadane putanje. Čak i kad vozač isključi ESP, sustav reagira na eventualno pretjerano zanošenje.
Tri postavke vožnje
Ovisno o trenutnom načinu vožnje, vozaču su na raspolaganju tri postavke upravljača i reakcije na pritisak papučice gasa (Normal, Sport, OPC). Podrazumijeva se, izborom OPC postavki Astra postaje (još) agresivnija i vozaču pruža još veći užitak.
OPC izvedba Astre košta od 228.075 kn.
"Gdje god prođete s Astrom OPC bit ćete primijećeni" - - - - - Bez sumnje! Kao netko tko je zelio Golfa GTI, ali nije mogao izmusti tih par hiljadarki vise.