Da nas Citroen nije prije godinu dana iznenadio malim crossoverom C4 Cactus, koji se samo neznatno razlikuje od svog avangardno dizajniranog koncepta, ne bismo ni pomislili da je koncept Aircross, koji će biti francuska zvijezda šangajskog autosalona, vrlo blizu serijske proizvodnje. Po uzoru na razigrani C4 Cactus, francuski dizajneri su se opet poigrali i napravili vrlo futuristički crossover koji bi trebao zamijeniti nekadašnji C-Crosser koji se proizvodio u Japanu, kao preobučena verzija Mitsubishi Outlandera, kao i C4 Aircross (brat blizanac Mitsubishi ASX-a).
Stražnja 3D svjetla
Glatki i homogeni prednji i stražnji odbojnik nositelji su identiteta Citroena. Sprijeda u prvom planu nalazimo chevrone i svjetlosni potpis na dvije razine, uveden na modelu C4 Picasso. Jednako tako, stražnja svjetla s efektom 3D tehnički su i vizualno izražajna. A ono što Aircrossu daje prepoznatljivost su Airbump elementi uvedeni na C4 Cactusu. Za Aircross su razvijeni Alloy Bump, koji štite od bočnih sudara vidljivim “oblogama”.
Spužvasti Alloy Bump
Elementi Alloy Bump sastoje se od spužvaste strukture od aluminijske pjene koja vrlo dobro apsorbira energiju.Taj materijal dolazi iz svijeta automobilizma i sjedinjuje zaštitu, lakoću i estetiku. To inovativno rješenje prilagođeno je potrebama SUV segmenta. Nadalje, Air Sign, kromirani potpis koji naglašava stražnje staklo i ujedno čini tunel kroz koji struji zrak te ventilacijski otvori Air Curtains pridonose ukupnoj aerodinamičnosti koncepta.
I u unutrašnjosti je inovativan i moderan. Opremljen je s dva zaslona HD razlučivosti i dijagonale od 12 inča, a jedan od njih je pokretan pa se može dijeliti sa suvozačem. Postavljen je na vodilicu i može se jednostavnim pokretom ruke pomaknuti prema suvozaču pomoću senzora na konzoli.
>> Cactus je prava atrakcija na cesti, a u najštedljivijoj verziji troši 5 litara