Pritisnuti manjkom novca, te istovremeno nesmanjenom potrebom za reltivno prostranim automobilom, mnogi su se kupci okrenuli pristupačnim kompaktnim trovolumenskim limuzinama. Segment čiji su se u početku neugledni pripadnici mogli pobrojati na prste jedne ruke danas se ubrzano širi i to atraktivnijim i modernijim modelima. Citroenova mala obiteljska limuzina C-Elysee \'sestra\' je Peugeota 301, a taj smo model isprobali u jedinoj dizelskoj verziji u ponudi.
C-Elysee u 442,7 cm dužine - uz 265,2 cm međuosovinskog razmaka - nudi praktično organiziran i prostran interijer. Lišen suvišnih detalja, udvoljit će potrebama prosječne obitelji. Sjedala su udobna, čvrsta. Na stražnjim sjedalima dovoljno mjesta imaju i viši putnici. Prtljažnik zaprima 506 litara prtljage, što je i više nego dovoljno. Vizualno, C-Elysee ne ostavlja bez daha, nije upečatljiv poput drugih modela te marke, no izgleda pristojno.
Zahvaljujući dobrom ovjesu, automobil je gotovo neosjetljiv na neravnine kojima naše ceste obiluju. Turbodizelski 4-cilindarski motor, 1,6-litreni HDi, već nam je poznat iz drugih Citroenovih modela. Razvija solidne 92 konjske snage, koje se putem osrednjeg 5-brzinskog ručnog mjenjača prenose na prednju osovinu. Motor je uglađen i vrlo štedljiv. Bez opsesivne štedljivosti, moguće je prosječnu potrošnju držati ispod 5 l/100 km. Postiže maksimalnih 180 km/h, a do stotke utroši 11,2 sekunde.
C-Elysee košta od 82.900 kuna, a za dizelsku izvedbu valja izdvojiti od 96.900 kuna. U osnovnoj Attraction opremi donosi, među ostalim, ABS, ESP, četiri zračna jastuka, el. servo upravljač, el. podizanje prednjih stakala, putno računalo. Klima-uređaj i radio sadrži srednji paket opreme Seduction, a s njim C-Elysee 1,6 HDi košta 105.900 kn.