Nova C-klasa za prethodnicu se - kao i za ostale modele Mercedesove stare garde - drži elementima poput kvalitete, snage i luksuza. No, u najnovijoj je generaciji prisvojila modernije linije.
Mladenačke linije
Konzervativan izgled ustupio je mjesto mladenačkijem i sportskom dizajnu, što bi ovoj marki svakako trebalo privući mlađu i moderniju populaciju. No, Mercedes ne želi zanemariti ni svoje tradicionalne kupce. Na to jasno ukazuje ponuda dva različita prednja dijela - sportski, sa zvijezdom uklopljenom u rešetku, i klasičan, s ‘nišanom’ postavljenim okomito na poklopcu motora. Tehnologijom koju je pokupila od raskošne i veće S-klase uglađena limuzina postavlja nove standarde u premium srednjoj klasi.
U novu C-klasu implementiran je Mercedes-Benz IntelligentDrive sustav, a dio serijske opreme su i sustav koji prati budnost vozača, te sustav prevencije nesreća. Sustav inteligentne vožnje prati situaciju na cesti, ali i reakcije vozača, te će - registrira li da vozač neće reagirati na vrijeme - sam zaustaviti automobil kako ne bi udario pješaka ili drugo vozilo. Novi sustavi asistencije nude sigurnost na najvišoj razini, dok novi ovjes (kupac može izabrati i zračni ovjes), osigurava savršen osjećaj vožnje: visoki stupanj udobnosti te okretno i agilno upravljanje.
Donosi napredniji ovjes
Novom C-klasom ugodno je i lako upravljati. Donosi vrhunsku aerodinamiku, napredniji ovjes i još ekonomičnije motore.
Od prethodnice je nova C-klasa 9,5 cm duža i četiri cm šira, pa je prostranija, udobnija, ali je i bogatija sigurnosnom opremom. Iako je veća i opremljenija, nova C-Klasa je - zahvaljujući konceptu ‘laganog’ dizajna - 100 kg lakša od prethodne. Nova C-klasa i službeno je stigla u Hrvatsku. Benzinski C 180 sa 156 konjskih snaga stoji 38.005 eura, a birati se može i benzinac od 184 KS. Dizelaš 220 BlueTec razvija 170 konja, a stoji 41.194 eura. Do kraja godine dopunit će se i benzinska i dizelska motorna gama.
konačno su mi se počeli sviđati Mercedesi...