Citroen C3 Picasso isprobali smo i u tipičnom obiteljskom okruženju

C3 Picasso: Francuski mališan obiteljski ispit položio s odličnim

Foto: Sandra Mikulčić
citroen c3 picasso
Foto: Sandra Mikulčić
citroen c3 picasso
Foto: Sandra Mikulčić
citroen c3 picasso
Foto: Sandra Mikulčić
citroen c3 picasso
Foto: Sandra Mikulčić
citroen c3 picasso
Foto: Saša Zinaja
citroen c3 picasso
Foto: Saša Zinaja
citroen c3 picasso
Foto: Saša Zinaja
citroen c3 picasso
10.11.2009.
u 19:40
Šminkerski oblikovan gradski monovolumen nudi dovoljno prostora za prosječnu obitelj i sav pripadajući “cirkus” uz prtljažnik od 385 do 1506 l
Pogledaj originalni članak

Na početku ovog hard testa zapitali smo se može li automobil istodobno biti gradski, obiteljski i šminkerski. Vjerovali smo da može, ali ipak je, priznajemo, postojao i tračak sumnje. Jer, iako je riječ o monovolumenu, Citroen C3 Picasso je primarno gradski automobil.

S druge strane, sve je manje obitelji koje si mogu priuštiti dva automobila, te traže automobil koji će ih služiti u gradskoj svakodnevici, ali i pri višednevnim odlascima iz mjesta stanovanja, kad je u automobil potrebno utrpati svu silu prtljage.

Situacija oko prtljage dodatno se komplicira ako je treći član obitelji beba od samo tri mjeseca, a četvrti kućni ljubimac, kakadu, čiji kavez u automobilu zauzima prostora koliko i odrasla osoba.

Prilagodljiv prtljažnik
Dakle, dvije odrasle osobe, beba u autosjedalici, poveći kavez, dječja kolica s velikom košarom i sva prtljaga koja ovoj družini može zatrebati tijekom tri tjedna izbivanja iz “matične luke”. Kad smo sve to stavili na hrpu, sumnjičavo smo odmahnuli glavama, razmišljajući o alternativnom prijevoznom sredstvu. Ali, C3 Picasso ovaj je obiteljski test na kraju položio s odličnim.

Problema nismo imali čak ni s dječjim kolicima, koja su najzahtjevniji dio prtljage jer riječ je o dva krupna komada na koja nije mudro trpati torbe. Ne bismo uspjeli da prtljažnik ovog modela nije tako pravilnog oblika, i da automobil nije visok posve iskoristivih 162 centimetra.

Kolica su u prtljažnik stala po visini, a od velike su pomoći bile i pomična stražnja klupa te podnica prtljažnika koja – vađenjem pokrova zasebnog pretinca u podu – produbljuje prostor.

Isofix sustav
U konačnici, sve smo stvari uspjeli spakirati tamo gdje im i jest mjesto – u prtljažnik – te nismo morali stvarima zatrpavati putničku kabinu. Citroen C3 Picasso tako je opravdao nadimak koji mu je dao proizvođač - Magic box.

Problema sa smještanjem dječje autosjedalice na stražnju klupu također nismo imali, jer C3 Picasso ima isofix sustav, na koji smo prilično jednostavno učvrstili bazu autosjedalice.

Na dužem putovanju C3 Picasso oduševio je i prostorom i praktičnim rješenjima, te živahnim motorom, ali razočarao nas je zvukovima.

Naime, zvučna izolacija putne kabine mogla bi biti i bolja, a zvukovi koji pri viši brzinama dopiru ispod plastike pred suvozačem uistinu iritiraju. To cvrčanje se, smatramo, moglo i trebalo izbjeći. Također, situaciju bi popravila i šesta brzina na ručnom mjenjaču.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

ZG
zgubidan
10:14 11.11.2009.

4,9lit prosjek potrosnje ma koga lazete, pa golf ima 350lit a vi ovdje uzdizete ovih 35lit vise smjesno, a cjena ma prava sitnica

RE
reason
22:37 11.11.2009.

Zaboravili ste naglasiti da je ovo REKLAMA..