Gdje god se pojavio, Citroen C4 Cactus je prava zvijezda. U njega prstom upiru djeca, mame i tate, umirovljenici... Zaista, već dugo nismo vozili novi automobil koji je na cesti tolika atrakcija. Francuzi su neobičnim svemirskim dizajnom očito napravili pun pogodak. Baš kao i s novim motorom, 1,6-litrenim BlueHDi sa 100 konjskih snaga koji ispušta samo 87 g/km CO2, pa se na njega ne plaća trošarina prema ispustu CO2.
Uz četvero ljudi i prtljagu na 1000 km dugom putu autocestom, pri 140-150 km/h trošio nam je 5,6 l/100 km, što smatramo jako dobrim. Na otvorenoj cesti se može spustiti i ispod 4,5 l/100 km. Prosjek nam je bio oko 5 l/100 km. Do stotke dolazi za 10,7 sekundi, a najveća brzina mu je 184 km/h. Petbrzinski mjenjač dobro je proračunat, pri čemu je 5. stupanj primjeren vožnji autocestom. U high-tech unutrašnjosti nema klasične instrumentne ploče već dva tableta (7” u sredini i manji ispred vozača) koji se odlično nadopunjavaju. Sve podatke možete pratiti digitalnim putem, pri čemu nam ipak nedostaje obrtomjer. Cactus je dug 416 cm, ali ima međuosovinski razmak od 260 cm, baš kao i C4 pa u kabini pruža dovoljno mjesta i straga. Putuje se zaista komforno, a prednja sjedala su široka poput fotelja. I prtljažnik od 358 litara je vrlo solidan. Blago je povišen, ali manje od većine konkurenata pa je i vožnja na dužem putu komfornija (otpor zraka 0,32).
Atraktivnost pojačava i “Hello Yellow” žuta boja (1500 kn) koja mu odlično stoji te nevjerojatno zanimljivi airbumperi. Plastični odbojnici na vratima automobila dodatno stoje 1000 kn. I u unutrašnjosti ima niz neobičnih detalja, poput pretinca za rukavice koji se otvara prema gore ili kožnih ručki na vratima kao kod starih kofera. Uz bogatu srednju opremu Feel Cactus stoji 129.948 kuna.
>> Finalni okršaj šest lovaca za prestižnu titulu HR auto 2015.
djeca bi pokazivala prstom i da se na cesti pojavi kvazimodo. jedini pokazatelj uspjesnosti je prodaja, a o tome ni slova, btw. ruzan je ko otkupna cijena psenice