Honda HR-V

Čarobnim sjedalima do titule najboljeg

Foto: Honda
Honda CR-V
Foto: Honda
Honda CR-V
Foto: Honda
Honda CR-V
Foto: Honda
Honda CR-V
Foto: Honda
Honda CR-V
Foto: Honda
Honda CR-V
Foto: Honda
Honda CR-V
Foto: Honda
Honda CR-V
04.04.2019.
u 21:18
Japanska Honda predstavila je dotjerani kompaktni HR-V, koji se inovativnim sjedalima i smještajem spremnika goriva ispod prednjih sjedala prometnuo u najprostranijeg u klasi
Pogledaj originalni članak

Osvježen kompaktni japanski SUV, Honda HR-V, diči se prostranošću i uzornom vozačkom dinamikom. Dinamične vanjske linije kombinira s tehnološki naprednom opremom i učinkovitim te snažnim motorima. U najnovijem izdanju dobio je nov dizajn interijera i nove materijale. Honda HR-V i dalje nudi prostor i prilagodljivost na razini jednovolumena. Najveće zasluge za to idu Hondinim čuvenim ‘čarobnim sjedalima’, sustavu koji omogućava jednostavno i brzo preklapanje sjedala na više načina.

Prtljažni prostor prima od 470 do 1103 litre. Poklopac prtljažnika otvara se široko. U kombinaciji s niskim utovarnim pragom, prtljažnik je iskoristiv u potpunosti. Također, centralno smješten spremnik goriva (ispod prednjih sjedala) modelu HR-V omogućio je vodeći u klasi prostor u kabini. Uz takvu posvećenost obiteljskim potrebama, Honda HR-V donosi sportski oblikovan kokpit, kao poruku da se vozač ne mora odreći sportskog štiha ako treba obiteljski automobil.

Foto: Honda
Honda CR-V
Foto: Honda
Honda CR-V
Foto: Honda
Honda CR-V
Foto: Honda
Honda CR-V
Foto: Honda
Honda CR-V
Foto: Honda
Honda CR-V
Foto: Honda
Honda CR-V
Foto: Honda
Honda CR-V

Novi HR-V nudi paletu snažnih i učinkovitih motora. Prije svega, tu je 1,5-litreni i-VTEC benzinac sa 130 konjskih snaga, a od ovoga će proljeća na raspolaganju biti i dinamičniji 1,5 VTEC turbobenzinski motor koji će ponuditi 182 konjske snage. Za početni benzinski motor proizvođač ističe da je zlatna sredina između snage i učinkovitosti. Do stotke ubrza za 10,2 sekunde, a emitira 148 grama CO2 po kilometru. Snažniji benzinac već je viđen na zadnjoj generaciji Civica, a bit će dostupan samo na inačici HR-V Sport. Stotku lovi za 7,8 sekundi. Dizelaš 1,6 i-DTEC sa 120 konja također će se nuditi, ali samo na pojedinim tržištima. Svi su motori serijski upareni sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, a benzinski će se agregati nuditi i u kombinaciji s CVT automatikom. Snaga se prenosi na prednje kotače. Najnovijim poboljšanjima Hondi HR-V povećan je komfor i upravljivost. Rad amortizera prilagođava se cesti i uvjetima vožnje.

SUV s kupeovskim profilom i odličnom aerodinamikom donosi i novo lice: kombinaciju crne boje i kroma zamijenili su paneli u sjajnom tamnom kromu, u usisnike zraka uklopljene su maglenke. LED dnevna svjetla dio su serijske opreme, a u višim razinama opreme sva su svjetla potpuno LED. Ručke za otvaranje stražnjih vrata integrirane su u C nosač. HR-V Sport dodatno je opremljen sportskim elementima, među kojima je i stražnji branik agresivnijeg izgleda, dvostruki završetak ispušne cijevi, 18-inčni alu naplaci specifičnog dizajna. Svaki novi HR-V koji će se prodati u Europi serijski će imati osam zračnih jastuka. Nasloni za glavu u prednjim sjedalima dizajnirani su kako bi smanjili mogućnost ozljede vratne kralježnice prilikom nesreće. Što serijski, što opcijski, osvježeni HR-V nudi bogatu paletu sigurnosnih sustava, kao i onih koji povećavaju komfor i poboljšavaju povezivost.

Pogledajte i naš razgovor s Matom Rimcem:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.