U gradskoj vožnji centimetri su bitni. Pogotovo kad je riječ o parkiranju vozila. Škoda Citigo, s 356 centimetara dužine i 164 centimetara širine (u slučaju primjerka s peterim vratima, kakav nam je ustupila tvrtka Škoda Štasni), ima ono što je bitno.
Odnosno, moglo bi se i reći da je bitno ono što nema, a to je veličina koje mnoge aute na gradskim ulicama pretvara u troma smetala regularnom prometu. U poslu novinara - kada s jedne novinarske konferencije jurim na drugi dio grada popratiti neki događaj, a vrijeme otkucava - pokretljivost u prometu jako je bitna. Tih nekoliko centimetara dovoljno je da se proguram u traku za skretanje i ulovim zeleno svijetlo. Na zelenom valu mogu nesmetano zaobilaziti vozila prečesto neprikladno parkirana na samoj cesti, dok veći auti moraju loviti “rupe” u drugoj traci. Uguravanja, koja svi tu i tamo moramo napraviti, također se lakše podnose i manje smetaju prometu kad je auto veličine Škodinog Citiga.
Parkiranje vozila, dakle, posebna je kategorija gradske vožnje u kojoj višak ili manjak tih tako bitnih centimetara čine svu razliku. Pronaći parkirno mjesto u centru grada lutrija je koju svakodnevno moramo igrati, no vijesti ne čekaju moje igre na sreću. Prilika se grabi gdje se može, a veličina vozila otvara mi mogućnosti o kojima vozači većih automobila ni ne razmišljaju. Podzemne garaže, sve uglate i skućene, i najspretnijim vozačima diktiraju sporiji tempo parkiranja. Dok u njima tražim parkirno mjesto s Citigom, vrlo često si volim zapjevati poznate Urbanove stihove “Sasvim mala rupa je dovoljna...” Centimetri su bitni, kako god se uzme.
>> Citigo - novi Škodin gradski adut s odličnim 1-litrenim trocilindrašem