Škoda Rapid je prije svega zamišljena kao limuzina i kompakt koji nudi mnogo za pristupačnu cijenu, kao manja i jeftinija verzija Octavije. Ali, Rapid Spaceback koji smo isprobali nije recesijski. Dapače, pravi je odlično opremljeni šminker.
Na najjači paket opreme Elegance dodano je još puno dodatne opreme – lakometalni naplaci, dvobojna karoserija, spojler, zatamnjena stakla, zatamnjena prednja i stražnja xenon svjetla.. I unutra je dekor sličan: sportska sjedala i papučice, klavirski lak, trokraki upravljač, automatska klima, panoramski krov... Naravno, to i košta, pa je početna cijena za testni motor (1,2 TSI) od 98.624 kuna porasla na 132.877 kuna.
Praktična Spaceback verzija je mješavina klasičnog kompakta i karavana sa solidnim prtljažnikom od 415 l. Rapid je pokretao 1,2-litreni TSI sa 86 KS, početni motor iz Golfa. Vrlo je tih, a na stiskanje gasa javlja se piskutavim zvukom i reagira trenutno (160 Nm od 1500 o/min). Do stotke dolazi za 11,7 s, a najveća brzina je 180 km/h. Potrošnja ovisi o stilu vožnje. Ako se pazi može biti ispod 6 l/100 km, a ako se vozi žustrije i blizu 10 l/100 km. Mi smo se stabilizirali na 7,5 l/100 km. Spaceback leži solidno na cesti, iako se ne može sakriti da je nastao na platformi Fabije, a ne Golfa od kojeg je čak i duži.
>> Nova Fabia - inovativne tehnologije u malom autu
>> Na krilima policije Škoda Octavia po titulu najprodavanijeg modela
cak i dacije izgledaju bolje....ne znam da li namjerno u skodi proizvode takve ruzne aute ili stvarno misle da to dobro izgleda......