Kao mali GTI! To je zaključak testa Honde Jazz Dinamic s novim 1,5-litrenim motorom od 130 KS. Japanci prkose zahtjevima tržišta i dok drugi jednovolumene mijenjaju traženijim SUV-ovima i nude turbobenzince, treća generacija Jazza, koji u samo četiri metra dužine nudi prostranost kompakta i visoku razinu praktičnosti uz poznata čarobna sjedala kojih u Civicu nažalost više nema (u jednom potezu se sklapaju prema naprijed ali i unatrag), još uvijek se dobro drži.
Sada dolazi i u sportskoj verziji s odličnim atmosferskim 1,5 VTEC motorom i sportskim 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Motor voli visoke okretaje i vrti se bez problema preko 6500 o/min te uz masu od 1100 kg podsjeća na kultne lake i brze Honde iz prošlosti.
Uz mjenjač sportskih kratkih hodova i ovjes koji je idealan kompromis između dinamične i komforne vožnje, ovaj Jazz vozaču pruža užitak u vožnji sa svakim prijeđenim kilometrom. Do stotke sprinta za 8,7 s, a krajnja mu je brzina 190 km/h. U praksi to izgleda vrlo dojmljivo. Dakle, iako Jazz ima monovolumensku formu može se voziti itekako sportski.
Velika su Jazzova vrlina i vanjske dimenzije idealne za grad gdje se parkirati može i na skučena uzdužna mjesta, dok u unutrašnjosti nudi prostora (354 l prtljažnika proširivog do 1314 l) kao prosječni kompakt s time da je od njih i praktičniji.
Top verzija donosi najjači motor sa 130 konjskih snaga i Dinamic opremu koja obuhvaća sportske branike, bočne pragove i stražnji spojler, 7” multimedijski ekran, prednja full LED svjetla, kao i čitav niz sigurnosnih sustava pomoći vozaču. Cijena od 166.023 kuna nije mala i za taj se novac već može kupiti dobro opremljen i motoriziran za broj veći kompakt, primjerice Civic. Međutim, oni koji cijene manje vanjske dimenzije uz odličnu unutarnju prostranost i zabavne sportske performanse, znat će cijeniti Jazzove značajke.
Ovo su groblja dizelaša, 300.000 čeka svoju sudbinu: