Drugi redizajn Citroenova kombija Berlinga nakon sedam godina na tržištu dovoljno govori o njegovoj popularnosti među kupcima. LED diode izvana, dodirni zaslon u kokpitu i start/stop sustav za manju potrošnju goriva najveće su novosti dostavnjaka koji je u putničkoj izvedbi Multispace pravi obiteljski prostrani multipraktik. Kutijasti oblik je, dakako, zadržan, a najveći mu je adut i dalje prtljažnik pravilnog oblika i niskog utovarnog praga od 675 litara (do krova). Straga su tri odvojena sjedala koja se mogu izvaditi. Ukupni obujam korisnih pretinaca u kabini je 170 litara. Berlingova velika prednost su i dvoja bočna klizna vrata.
Ali, Berlingo je sada moderniji i tehnološki napredniji pa uz sustav pomoći pri parkiranju straga i pomoći pri kretanju na uzbrdici dolazi i sa sustavom automatskog kočenja u nuždi. Jednostavan za korištenje je i novi 7-inčni tablet osjetljiv na dodir.
Isprobali smo ga s poznatim 1,6-litrenim HDI-jem koji je dorađen i sada razvija 120 KS i 300 Nm okretnog momenta. Dolazi uz 6-stupanjski ručni mjenjač. U svim režimima vožnje motor je suveren, do stotke Berlingo s njim stiže za 11,4 s, dok je najveća brzina 176 km/h. Trošili smo prosječno vrlo dobrih 6,1 l/100 km.
Terenska XTR verzija, osim vanjskih dodataka poput plastičnih zaštitnih obloga, ima povišen ovjes i zaštitu ispod motora, a uz doplatu od 4000 kuna nudi se i Grip control (sustav koji upravlja proklizavanjem pogonskih kotača na raznim terenima), pa je u takvoj kombinaciji idealno vozilo za obiteljski izlet u prirodu koji bez problema može uključivati i vožnju po makadamu. Cijena Berlinga XTR BlueHDi 120 je 155.000 kuna.
>> Voljeli ga ili ne, Berlingo je automobil koji jednoj prosječnoj obitelji nudi sve
bas super auto