C4 PICASSO

Citroënov dnevni boravak na kotačima na hard testu

Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C4 Picasso
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C4 Picasso
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C4 Picasso
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C4 Picasso
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C4 Picasso
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C4 Picasso
24.05.2014.
u 21:33
Zasebna sjedala mogu se preklopiti u stolić te se svako može podešavati po nagibu i uzdužno
Pogledaj originalni članak

Citroënov jednovolumen u novom je izdanju usvojio moderniji dizajn, no zadržao je osobine poželjne u tom segmentu: prostranost, funkcionalnost, učinkovitost. Izražajnost prednjeg kraja kompaktni obiteljski model uvelike može zahvaliti upadljivim linijama i tehnološki naprednim svjetlima. No, C4 Picasso odlično izgleda bez obzira s kojeg kraja mu prišli.

Sjedanjem u automobil ulazimo u ugodno okruženje. Na pet zasebnih sjedala vozač i putnici osjećaju se kao da sjede u dnevnom boravku. Putnicima straga na raspolaganju su i stolići avionskog tipa ugrađeni u naslone prednjih sjedala. Pretinaca za odlaganje sitnica ima posvuda, pa čak i u podnici. Zasebna sjedala mogu se preklapati, kako bi se dobili praktični stolići, a mogu se podešavati po nagibu i uzdužno. Ipak, dok na udobnost prednjih sjedala primjedbe nemamo, stražnja nas umaraju brže nego što bismo htjeli.

Prostranost se s putničkog dijela proširila i na prtljažnik, koji je s 537 litara u vrhu klase. Povišeni položaj sjedenja omogućava odličnu preglednost, što je posebno efektno u kombinaciji s velikim staklenim površinama. Instrumenti su potpuno digitalni i pozicionirani u vrhu središnjeg dijela. Ispod panoramskog ekrana od 12 inča, koji pruža informacije o brzini, broju okretaja, potrošnji,..., 7-inčni je dodirni ekran putem kojeg se upravlja, primjerice, automatskim dvozonskim klimatizacijskim i audio uređajem te navigacijskim sustavom. Na njemu prilikom vožnje unatrag vidimo i prikaz s parkirne kamere.

Foto: Jurica Galoić/Pixsell

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL

Isprobani C4 Picasso pokreće 1,6-litreni e-HDI motor. Ovaj turbodizelaš razvija 115 KS i 270 Nm okretnog momenta. Na cesti pruža dovoljno za svakodnevnu vožnju, no na pritisak papučice gasa odgovara s malim kašnjenjem. Najviše mu odgovara krstarenje na autocesti, a odlično surađuje sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Radi mirno, a štedljivost može zahvaliti i Start&Stop sustavu. Tijekom testa prosječno nam je trošio 5,9 l/100 km. Citroën C4 Picasso Intensive e-HDi 115 BVM6 stoji 172.973 kn.

>> Karavanska izvedba nije narušila skladan izgled

>> Bogata 'hokejaška' oprema i živahan trocilindarski motor

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.